erkek ve kadın cinselliğindeki ayrımı enteresan bir tonda veren bir film olmuş.
Son sahnede adamın yakınlaşma çabasına karşılık kadında uyanan duygu iki tarafa da kızmamızı engelliyor. Adam 50-60 yaşında bir bakir, kadın ise bir nemfomanyak ama kadın adama dostça açılmış ve zaafını anlatmış, adam ise giderayak yoldan çıkıyor. Kadının yaptığı çok sert ama neden bilmem kızamadım kadına. içindeki dostluğa ihanet etti adam, kadını kızdıran buydu. Bu arada milleti döverek para yapan adamın işi gerçekten değişikmiş, bakmayın orduda asker olmaktan bile daha fazla disiplin gerektiren bir iş.
Mümkünse arkadaşlar kadın-erkek ilişkileri hakkındaki kezban ve merih tandanslı tespitlerinizi kendinize saklayın çünkü Lars Von Trier filmlerindeki kadın baş karakterler sapına kadar biyografiktir ve Trier'in hayatından izler taşır. Lütfen rica ediyorum yapmayın.
Kendi yarattığı algıları tokatlayan, aynı zamanda geniş bir yelpazede genel kültür barındıran ve bunları yaparken mümkün mertebe ağırlaşmayan eser. Cinsellik bana göre çok geri planda ama geniş kitleye ulaşmasını sağladığı da bi gerçek. İzlemekten ziyade irdelenmesi gerekiyor.
@sapandayumurta
3 yıl önce
8 / 10
@nivtonyen
4 yıl önce
7.7 / 10
@iamgzde
5 yıl önce
@emrechik
6 yıl önce
8 / 10
-anlayana spoiler
@skynyrd
7 yıl önce
@abella
9 yıl önce
7.9 / 10
@peregrinus
10 yıl önce
6.9 / 10
Son sahnede adamın yakınlaşma çabasına karşılık kadında uyanan duygu iki tarafa da kızmamızı engelliyor. Adam 50-60 yaşında bir bakir, kadın ise bir nemfomanyak ama kadın adama dostça açılmış ve zaafını anlatmış, adam ise giderayak yoldan çıkıyor. Kadının yaptığı çok sert ama neden bilmem kızamadım kadına. içindeki dostluğa ihanet etti adam, kadını kızdıran buydu. Bu arada milleti döverek para yapan adamın işi gerçekten değişikmiş, bakmayın orduda asker olmaktan bile daha fazla disiplin gerektiren bir iş.
@esmas
10 yıl önce
@geppetto
10 yıl önce
@deniztayfun
10 yıl önce