Bir ölümlü dünya kadar olamasa da düşünce çok güzel verilmek istenen net bir şekilde karşı tarafa geçiyor oyuncular süper ancak filmde anlamlandıramadığım bir kopukluk var. Ayrıca kötü kelimeler kullanılarak güldürülmeye çalışılması da pek olmamış sanki. cengiz bozkurt un son sorgu sahnesinde sürekli sorguyu bölmesi zorlama olmuş, katille görüştüğünü söyleyen kadına camın arkasından hoş olmayan bir şekilde belden aşağı küfür edilmesi, kadının ağzından bilgisayardan katil olduğu sanılan kişi ile iletişime kadını farklı gösterecek bir şekilde girilmesi can sıkıcıydı.
gülmek istiyorsanız izleyin, kaçırmayın. film bekleneni veriyor. sesli güldüğüm çok yer oldu. senaryo istiyorsanız hitchcock filmleri, görsellik istiyorsanız kubrick filmleri izleyin. bir filmden ne beklediğinizi bilmeden izleyip onu kötülemeyi bırakın.
Bence bu film senaryo fiyaskosu olarak tarihte yerini almış olabilir. Oyunculukları çok beğendim, Ali Atay zaten aldı başını gidiyor. Ancak senaryo, ah o senaryo...
millet komedi filminden efsane senaryo beklemiş ben beklemeden izledim ve bayağı da güldüm. dizdar denen uyuz eleman dışında oyuncular gayet başarılıydı.
Bu film, Ali Atay’ın Limonata filmiyle iyi bir çıtayı yakalayarak başladığı yönetmenlik denemesinin galiba üçüncü ayağı.
Filmin iyi bir film olmakla olmamak arasında dolanıp duran bir film olduğunu söyleyebiliriz: filmi iyi yapan özellikler, mesela bazı diyaloglar, şakalar vb iyi tutarken bazıları da tutmuyor, ayrıca bazı karakterler için de bunu söyleyebiliriz. Örneğin Uğur Yücel’in karakteri gereksiz, çünkü bir özelliği yok. Aynı şekilde Ankara’!dan gelenler vb. Zorlama şakalar bazen tv dizisi havası katıyor filme ve bunlar filmin ritmini bozuyor diyebiliriz, ve aynı anda filmin iyi bir film olması için olumlu bir sürü özellik de v ar, bunların en önde geleni öncelikle aksayan yönlerine rağmen bütün olarak bakılınca filmin ilginç bir deneme olması. Daha iyi yazılabilmiş olsaydı sonuç çok daha iyi olacaktı. Aynı şekilde zorlama şakalar olmasına rağmen genel anlamda bence oldukça iyiler ve film aslında gerçek ağırlığını Feyyaz Yiğit’e veriyor, bu açıdan bu oyuncunun filmi sırtlayıp gö... Devamı
Bu film, Ali Atay’ın Limonata filmiyle iyi bir çıtayı yakalayarak başladığı yönetmenlik denemesinin galiba üçüncü ayağı.
Filmin iyi bir film olmakla olmamak arasında dolanıp duran bir film olduğunu söyleyebiliriz: filmi iyi yapan özellikler, mesela bazı diyaloglar, şakalar vb iyi tutarken bazıları da tutmuyor, ayrıca bazı karakterler için de bunu söyleyebiliriz. Örneğin Uğur Yücel’in karakteri gereksiz, çünkü bir özelliği yok. Aynı şekilde Ankara’!dan gelenler vb. Zorlama şakalar bazen tv dizisi havası katıyor filme ve bunlar filmin ritmini bozuyor diyebiliriz, ve aynı anda filmin iyi bir film olması için olumlu bir sürü özellik de v ar, bunların en önde geleni öncelikle aksayan yönlerine rağmen bütün olarak bakılınca filmin ilginç bir deneme olması. Daha iyi yazılabilmiş olsaydı sonuç çok daha iyi olacaktı. Aynı şekilde zorlama şakalar olmasına rağmen genel anlamda bence oldukça iyiler ve film aslında gerçek ağırlığını Feyyaz Yiğit’e veriyor, bu açıdan bu oyuncunun filmi sırtlayıp götürdüğünü söyleyebiliriz. Binnur Kaya, Cengiz Bozkurt da keza. Cinayet meselesinin bağlandığı noktayı da filme artı puan olarak yazmamız gerekiyor, çok güzeldi, düşündürücüydü, ve bence çok ama çok yakıştı filme.
Sonuç olarak; Ali Atay iyi bir yönetmen. Ölümlü Dünya’yı henüz izlemedim, büyük olasılıkla birazdan izleyeceğim, ama Limonata’yı çok beğenmiştim. Cinayet Süsü’nün daha iyi yazılmış olsaydı daha iyi bir sonuç vereceğine eminim. Bu haliyle kusurları, eksikleri olan ama yine de iyi bir film olma çabası belirgin, güzel bir Ali Atay filmi olduğunu düşünüyorum.
kamera açılarını ve müziklerini çok beğendim. özgün bir senaryosu vardı. mükemmel bir absürt eleştiri örneği. uğur yücelin tepkilerine kahkaha attım. tavsiye ederim.
Filmi ne yazık ki Netflix’e gelince izleme fırsatı bulabildim. Açıkcası Ali Atalay’dan Ölümlü Dünya’yı daha izlemiş ve çok sevmiştim. O yüzden kendimi sürekli karşılaştırma yaparken buldum. Ben çok eğlendim filmi izlerken. İlk başta akmıyor gibi geldi ve biraz karakterlerin replikleri tekrara düşmüş gibi hissettirdi fakat ilk yarım saatten sonra nasıl bitti anlamadım. Baya güldüm. Dizdar, Asuman, Salih, Emin, Alaattin hepsinin arasında dönen geyikler, absürt konuşmalarla eğlendim ben. Fakat en çok sonu beni etkiledi. Cidden böyle bir şey beklemiyordum. Kafamda tabloları birleştirince ağzım açık kaldı. Beğendim.
@bube
4 yıl önce
cengiz bozkurt un son sorgu sahnesinde sürekli sorguyu bölmesi zorlama olmuş, katille görüştüğünü söyleyen kadına camın arkasından hoş olmayan bir şekilde belden aşağı küfür edilmesi, kadının ağzından bilgisayardan katil olduğu sanılan kişi ile iletişime kadını farklı gösterecek bir şekilde girilmesi can sıkıcıydı.
@maximumgore
4 yıl önce
7.8 / 10
@haoff
4 yıl önce
7 / 10
@darkscream
4 yıl önce
@reservoirdog
4 yıl önce
3.6 / 10
@parfenrogojin
4 yıl önce
Filmin iyi bir film olmakla olmamak arasında dolanıp duran bir film olduğunu söyleyebiliriz: filmi iyi yapan özellikler, mesela bazı diyaloglar, şakalar vb iyi tutarken bazıları da tutmuyor, ayrıca bazı karakterler için de bunu söyleyebiliriz. Örneğin Uğur Yücel’in karakteri gereksiz, çünkü bir özelliği yok. Aynı şekilde Ankara’!dan gelenler vb. Zorlama şakalar bazen tv dizisi havası katıyor filme ve bunlar filmin ritmini bozuyor diyebiliriz, ve aynı anda filmin iyi bir film olması için olumlu bir sürü özellik de v ar, bunların en önde geleni öncelikle aksayan yönlerine rağmen bütün olarak bakılınca filmin ilginç bir deneme olması. Daha iyi yazılabilmiş olsaydı sonuç çok daha iyi olacaktı. Aynı şekilde zorlama şakalar olmasına rağmen genel anlamda bence oldukça iyiler ve film aslında gerçek ağırlığını Feyyaz Yiğit’e veriyor, bu açıdan bu oyuncunun filmi sırtlayıp gö ... Devamı
Filmin iyi bir film olmakla olmamak arasında dolanıp duran bir film olduğunu söyleyebiliriz: filmi iyi yapan özellikler, mesela bazı diyaloglar, şakalar vb iyi tutarken bazıları da tutmuyor, ayrıca bazı karakterler için de bunu söyleyebiliriz. Örneğin Uğur Yücel’in karakteri gereksiz, çünkü bir özelliği yok. Aynı şekilde Ankara’!dan gelenler vb. Zorlama şakalar bazen tv dizisi havası katıyor filme ve bunlar filmin ritmini bozuyor diyebiliriz, ve aynı anda filmin iyi bir film olması için olumlu bir sürü özellik de v ar, bunların en önde geleni öncelikle aksayan yönlerine rağmen bütün olarak bakılınca filmin ilginç bir deneme olması. Daha iyi yazılabilmiş olsaydı sonuç çok daha iyi olacaktı. Aynı şekilde zorlama şakalar olmasına rağmen genel anlamda bence oldukça iyiler ve film aslında gerçek ağırlığını Feyyaz Yiğit’e veriyor, bu açıdan bu oyuncunun filmi sırtlayıp götürdüğünü söyleyebiliriz. Binnur Kaya, Cengiz Bozkurt da keza. Cinayet meselesinin bağlandığı noktayı da filme artı puan olarak yazmamız gerekiyor, çok güzeldi, düşündürücüydü, ve bence çok ama çok yakıştı filme.
Sonuç olarak; Ali Atay iyi bir yönetmen. Ölümlü Dünya’yı henüz izlemedim, büyük olasılıkla birazdan izleyeceğim, ama Limonata’yı çok beğenmiştim. Cinayet Süsü’nün daha iyi yazılmış olsaydı daha iyi bir sonuç vereceğine eminim. Bu haliyle kusurları, eksikleri olan ama yine de iyi bir film olma çabası belirgin, güzel bir Ali Atay filmi olduğunu düşünüyorum.
@lokinindamadi
4 yıl önce
@ohdude
4 yıl önce
8 / 10
@sadecevrim
4 yıl önce
10 / 10
@mekeroz
4 yıl önce