Muhteşem olmuş, ellerinize sağlık. Diyaloglar teatral eleştirisi gelmiş ama nedense bu tarz benim çok hoşuma gitti, çocuk oyuncular mükemmel ötesiydi, kız çocuğu ayrı erkek çocuğu ayrı alkışı hak ediyordu. Nesrin Cavadzadenin o ürkek ama meydan okuyan tavırları ayrı bir güzeldi.
kurban metaforu, erkek çocuğun ve kız çocuğun toplumdaki yeri, köylünün yapılan yanlışı ağızbirliği yapıp örtmeye çalışması ki ülkece benzerlerini çok gördük, bence bütün film çok iyi analiz edilmiş anadolu idi.
bu yapımları görmek Türk sineması adına heyecanlandırıyor beni, daha güzel filmler bekliyoruz:)
Eski Türk filmlerinden bildiğimiz, babanın fahişeye gitmesi ve evi, ailesini arkada bırakması temasını patlatıp, ters yüz ediyor. En yüksek nokta, annenin "yuva bozan" fahişeyi basmaya gittiğinde çocukların parodiye kaçan hareketleri. Gerçekten durumla ilgili bir dertlerinin olmadığı ortada olan çocuklar ezberledikleri "rolleri"ni sahnelemek için annelerinden izin isteyip, kendilerini gösteriyorlar...
@zorba
3 yıl önce
@eski_takvim
6 yıl önce
9 / 10
kurban metaforu, erkek çocuğun ve kız çocuğun toplumdaki yeri, köylünün yapılan yanlışı ağızbirliği yapıp örtmeye çalışması ki ülkece benzerlerini çok gördük, bence bütün film çok iyi analiz edilmiş anadolu idi.
bu yapımları görmek Türk sineması adına heyecanlandırıyor beni, daha güzel filmler bekliyoruz:)
@heybender
9 yıl önce
@spike
9 yıl önce
6 / 10
@naciemreboran
9 yıl önce
7 / 10
@senadir
9 yıl önce