bana sinema salonunu terkettiren ilk ve tek filmdir kendisi.. çekimler, kurgu falan evet güzeldir.. fakat çıkıp gitmemin nedenlerinden biri de, tecavüz sahnesinin gerçekçiliğiyle gelen mide bulantısı ve baş dönmesinin dışında, sırf o sahneyi görmek için bilmemkaçıncı kez filmi izlemeye gelen kişilerin olduğunu duymam olmuştur..
Memento'dan sonra çekilmiş olması, acaba'lık bir durum ama yine de film anlatının etkileyiciliği açısından müthiş bir güce sahip. İzleyiciyi bir o bir bu tarafa yatırması, taraf tutturması ama sonra tutturduğu taraftan pişman ettirmesi (kadın hak etti mi, adamlar haklı mı vs.) yukarıda yazdığıma örnek.
Ama şahsen hiçbir durumun o kadar açık ve tiksinç derecede sunulmasına katılmıyorum.
Ters kurgu,cehennemden cennete doğru akar bu filmde. Kötü haberi önce,iyi haberi sonra veren bir film.
Özellikle tecavüz sahnesinde, tünele adımını atıp kaçan adamın silüetine pis bir vurgu yapayım. Metropolde kaybolmuş insanlığa aittir kendisi. Hükümlüdür. Aynı insanlık, sinemada koltuk parçalamış, ayılıp ayılıp bayılmıştır. Bu insanlık, iflah olmaz. Başka platformlarda görüşelim.
@babelfish
15 yıl önce
6.9 / 10
@selcukadami
15 yıl önce
@paradigma
15 yıl önce
7 / 10
Ama şahsen hiçbir durumun o kadar açık ve tiksinç derecede sunulmasına katılmıyorum.
@havlayankuzu
15 yıl önce
Özellikle tecavüz sahnesinde, tünele adımını atıp kaçan adamın silüetine pis bir vurgu yapayım. Metropolde kaybolmuş insanlığa aittir kendisi. Hükümlüdür. Aynı insanlık, sinemada koltuk parçalamış, ayılıp ayılıp bayılmıştır. Bu insanlık, iflah olmaz. Başka platformlarda görüşelim.
@bdcritias
15 yıl önce