Haybeden gerçek üstü aşk " oyununun günümüze uyarlanmış bir versiyonudur. Günümüzde yaşanan ilişkileri dört farklı kategoride toplamış ve bize sunmuştur. Hemen hemen herkes kendinden bir parça mutlaka içinde yakalayabilir. Aşırı eleştirildiği kanaatindeyim. Bence her çiftin hikayesi kendi içinde başarılı işlenmiştir.
neden bu denli eleştirildiğini anlayamadığım güzel bir uyarlama olmuş. ’haybeden gerçeküstü aşk’ çok sevdiğim bir oyundur. yılmaz erdoğan belli ki bu oyunu sinemaya da uyarlamak istemiş ve ufak değişikliklerle bu istediğini de yapmış. kendi kararı, kendi seçimleri. sinemaya uyarlanması orijinal eserin kalitesini düşürmüyor sonuçta.
defalarca izlediğim tiyatro eserinin bir de sinema filmini beğendiğim oyuncular ile yeniden gördüğüm için gayet memnun kaldım. ağız dolusu kahkahalar attım. gupse ozay’ın oyunculuğunu, ani çıkışlarını, dellenmelerini falan çok başarılı buldum. bütün oyuncular iyiydi ama favorim fatih artman-gupse özay çifti oldu.
İyi değildi ama kötü de değildi. Çerezlik bir filmdi. Yılmaz Erdoğan kafasında kurduğu bir çiftin ilişkisini 4 farklı çift için yazmış. Temcit pilavı gibi olmuş sanki.
4 farklı çift aynı konu farklı replikler yazılmış. Yani bir çifte ne oluyorsa diğerlerine de ne olacağını biliyorsunuz. Sadece nasıl olacak bu ilgi çeken?
Bir çift önce tanışır sevgili olur evlenir sonra kavga ederler ayrılırlar ve sonunda tekrar birlikte olurlar.
eskiden bir bilgisayar oyunu vardı, çok fanı vardı baya tutulmuştu. sonra aradan yıllar geçti yeni teknolojiyle grafik özelliklerini şişirip yeniden piyasaya sürdüler, sonuç hüsran oldu. aynı ilgiyi göremedi, sanki oyunun ruhunu öldürdüler. bu film de aynen öyle..
geçmişte kendi dönemine göre tutmuş bir projeyi yıllar sonra popüler kültürle tekrar boyayıp ortaya çıkarmak büyük risk. günümüzün en popüler isimlerine yaslanmış film ama ayakta duramamış. tavsiyem; eğer tiyatro versiyonunu izlemediyseniz bu filme kesinlikle yaklaşmayın, izlemeyin. sadece "Haybeden Gerçeküstü Aşk" yani orjinalini izleyin.
Kötüydü demek olmayacak tabi ama kötü bir film var karşımızda. Özellikle zorla burnumuza sokulan kadın bedeni hiç hoşuma gitmedi. Hani muhabbet belki anlaşılır ama filmin yapılış amacı hiç hoş olmamış. Tiyatroyla kıyaslama yapılırsa film beter. Gitme izleme. Oyuncuların kalitesi falan da pek etki etmiyor. Hani kadın-erkek muhabbetleri olacağı belli de biraz basit kaldı gözümde olanlar.
Haybeden Gerçeküstü Aşk'ı neredeyse ezberden oynayabilecek kadar çok izledim ve seviyorum. Bu filme neden gerek duydu Yılmaz Erdoğan hiç anlayamadım. Tiyatro oyunun başarısız bir taklidi gibi duruyor oyunu bilenler için bence. Bire bir aynı esprilerin kullanılmış olması çoğu zaman samimiyetsiz ve zorlamaymış gibi hissettirdi bana.
Oyunculuklar da beklediğim gibi değildi. Aylin Kontente ve Çağlar Çorumlu çok tatlılardı, Gupse Özay ve Şebnem Bozoklu'nun Demet Akbağ tarzına uygun olabileceğini düşünmüştüm izlemeden önce ama ikisi de beklentimi karşılayamadı malesef. Serkan Keskin kendinden bekleneni veriyor daha fazlasını değil. Fatih Artman, Bülent Emin Parlak ve Büşra Pekin'i beğenmedim.
Oyunu izlemeyenlerin keyif alabileceği bir film olmuş olabilir belki o gözle yorumlayamıyorum ama oyunu izleyenler için vakit kaybı bence eve gidip oyunu tekrar izleme isteği uyandırdı içimde sadece.
Serkan Keskin ve Fatih Artman'ı izlemek için gittim.2 saatlik korkunç bir zaman kaybı yaşadım.Belaltı diyaloglarla güldürü yaratma çabası içler acısıydı... Ucuz komedi.
@kalender
4 yıl önce
@tiamath
5 yıl önce
7.5 / 10
@heisenberg
7 yıl önce
9 / 10
defalarca izlediğim tiyatro eserinin bir de sinema filmini beğendiğim oyuncular ile yeniden gördüğüm için gayet memnun kaldım. ağız dolusu kahkahalar attım. gupse ozay’ın oyunculuğunu, ani çıkışlarını, dellenmelerini falan çok başarılı buldum. bütün oyuncular iyiydi ama favorim fatih artman-gupse özay çifti oldu.
@shamur_musti
7 yıl önce
5.5 / 10
4 farklı çift aynı konu farklı replikler yazılmış. Yani bir çifte ne oluyorsa diğerlerine de ne olacağını biliyorsunuz. Sadece nasıl olacak bu ilgi çeken?
@max_manus
7 yıl önce
3.5 / 10
geçmişte kendi dönemine göre tutmuş bir projeyi yıllar sonra popüler kültürle tekrar boyayıp ortaya çıkarmak büyük risk. günümüzün en popüler isimlerine yaslanmış film ama ayakta duramamış. tavsiyem; eğer tiyatro versiyonunu izlemediyseniz bu filme kesinlikle yaklaşmayın, izlemeyin. sadece "Haybeden Gerçeküstü Aşk" yani orjinalini izleyin.
@dr_hugo_strange
7 yıl önce
@serkanaydemir
7 yıl önce
5 / 10
Kötüydü demek olmayacak tabi ama kötü bir film var karşımızda. Özellikle zorla burnumuza sokulan kadın bedeni hiç hoşuma gitmedi. Hani muhabbet belki anlaşılır ama filmin yapılış amacı hiç hoş olmamış. Tiyatroyla kıyaslama yapılırsa film beter. Gitme izleme. Oyuncuların kalitesi falan da pek etki etmiyor. Hani kadın-erkek muhabbetleri olacağı belli de biraz basit kaldı gözümde olanlar.
İyi seyirler.
P: 5
@tlgcnstr
7 yıl önce
Haybeden Gerçeküstü Aşk'ı neredeyse ezberden oynayabilecek kadar çok izledim ve seviyorum. Bu filme neden gerek duydu Yılmaz Erdoğan hiç anlayamadım. Tiyatro oyunun başarısız bir taklidi gibi duruyor oyunu bilenler için bence. Bire bir aynı esprilerin kullanılmış olması çoğu zaman samimiyetsiz ve zorlamaymış gibi hissettirdi bana.
Oyunculuklar da beklediğim gibi değildi. Aylin Kontente ve Çağlar Çorumlu çok tatlılardı, Gupse Özay ve Şebnem Bozoklu'nun Demet Akbağ tarzına uygun olabileceğini düşünmüştüm izlemeden önce ama ikisi de beklentimi karşılayamadı malesef. Serkan Keskin kendinden bekleneni veriyor daha fazlasını değil. Fatih Artman, Bülent Emin Parlak ve Büşra Pekin'i beğenmedim.
Oyunu izlemeyenlerin keyif alabileceği bir film olmuş olabilir belki o gözle yorumlayamıyorum ama oyunu izleyenler için vakit kaybı bence eve gidip oyunu tekrar izleme isteği uyandırdı içimde sadece.
@yorgun_nihilist
7 yıl önce
2.5 / 10
@aylakmadame
7 yıl önce