Zamanda Sıçrayan Kız Yorumları

Zamanda Sıçrayan Kız filmi detayları

@visnezade

2 yıl önce

1 / 10

olmamışş.... çok kötü

@wingsofgod

4 yıl önce

aslında çok ince bir olay örgüsü olduğu düşünüyorum ama kanıtlayamam. geçmiş ile bağlantılı ve her şey resimle ilgili...
S

@siyahtuval

6 yıl önce

8.3 / 10

ayyy hemen başucuma aldım. :)

@oldirtysweater

7 yıl önce

filmin yaklaşık son 10 dakikasına kadar inanılmaz güldüm.Mokoto çok komik ve sevimli bir kız , özellikle zamanda sıçrama anları harikaydı. Böyle bir imkanı basit gündelik hayat sorunları için kullanması tamamen karaktere uyuyordu. Filmin senaryosunda bukduğum devasa mantık hatası gözüme çarpana kadar izlediğim en iyi anime-filmler listesinde olabilirdi. Ama işte asıl hikayenin kırılması gereken nokta saçma olunca ve finalinde de Ne oldu şimdi sorusu bırakıldığı için ortalama bir filme dönüştü.

SPOİLER----

Chiaki bebeğim sen gelecekten geliyorsun da bir resme bakmaya mı geliyorsun ? Hadi geldin tamam , gel resme bak git. Bakamadın onu da anladım da LİSEYE NEDEN BAŞLIYORSUN ? Senin lisede ne işin var ? kesin birçok hakkını şapşal lise hayatın için harcadın çünkü senin de bir zıplama hakkın kalmış .Gelecekte siz aptal mısınız ?

Mokoto güzelim , peki sen salak mısın ? Chiaki ile gelecekte karşılaşsanız da sen anca babaannesi olursun onun , buna niye bu kadar sevindin ??

Bu kızın teyzes
... Devamı
filmin yaklaşık son 10 dakikasına kadar inanılmaz güldüm.Mokoto çok komik ve sevimli bir kız , özellikle zamanda sıçrama anları harikaydı. Böyle bir imkanı basit gündelik hayat sorunları için kullanması tamamen karaktere uyuyordu. Filmin senaryosunda bukduğum devasa mantık hatası gözüme çarpana kadar izlediğim en iyi anime-filmler listesinde olabilirdi. Ama işte asıl hikayenin kırılması gereken nokta saçma olunca ve finalinde de Ne oldu şimdi sorusu bırakıldığı için ortalama bir filme dönüştü.

SPOİLER----

Chiaki bebeğim sen gelecekten geliyorsun da bir resme bakmaya mı geliyorsun ? Hadi geldin tamam , gel resme bak git. Bakamadın onu da anladım da LİSEYE NEDEN BAŞLIYORSUN ? Senin lisede ne işin var ? kesin birçok hakkını şapşal lise hayatın için harcadın çünkü senin de bir zıplama hakkın kalmış .Gelecekte siz aptal mısınız ?

Mokoto güzelim , peki sen salak mısın ? Chiaki ile gelecekte karşılaşsanız da sen anca babaannesi olursun onun , buna niye bu kadar sevindin ??

Bu kızın teyzesi de bunun gibi bekliyomuş galiba ve o da müzede çalışıyo e bu kız da resmi korumak için orda çalışır , burdaki mantık aynı hikayeyi yaşıyolar kafası mıydı acaba? Ki öyleyse gelecekten gelen herkes o resmi mi görmek istiyo ? Şunun sırrını gösterseydiniz de salak Chiaki den daha faydalı olmaz mıydı ?

Galiba sadece ben anlamadım .
B

@bahardan

9 yıl önce

7.3 / 10

spoiler************

puding meselesine bayıldım :)))

@dath

11 yıl önce

about time a çok benziyo :)) çok film var tabi böle mesela zaman yolcusunun karısı falan.. e güzel şeyler tabi :P anime de ilk on sırada imiş bu film tabi kime göre ama beğendim yani ;)

@ezgi124

12 yıl önce

9.9 / 10

yeni izledim, bi iki dakika oldu biteli. başta sıradan göründü gözüme konu olarak ama sonlara doğru meraklandım da meraklandım ne olacak diye.. mokoto mutlu oldukça ben de mutlu oldum, üzüldükçe ben de üzüldüm ekran karşısında. iyi ki izledim! :)

@themis

12 yıl önce

7.3 / 10

En çok hoşuma giden ve beni güldüren sahne Chiaki'nin Makoto'ya bisikletin üzerinde giderlerken her sıçrayışta benimle çıkar mısın diye sorması ve Makoto'nun bu soruyu engellemek için girdiği binbir türlü hal oldu.Ah be Makato ne vardı da bi evet deyip deneseydin de onca hengameyi yaşatmasaydın o.O

Ayrıca cidden bunun sonu niye böyle bitti ki? Chiaki bisiklette giderlerken her sıçramada benimle çıkar mısın diye sorarken sonunda ne diye bekle beni dedi ? Nerde bekleyecek yahu burdaki gelecek kısa bir süre sonra varılacak bir gelecek mi ki? Chiaki'nin anlattığına göre nehirlerin akmadığı beyzbolun oynanmadığı kalabalık caddelerin olmadığı bir gelecek ve şimdikinden uzak diye tahmin etmiştim.Sonunda net ve mutlu bir son beklerken bu biraz ucu açık oldu ya da ben bir şeyleri kaçırıp anlayamadım.Yoksa bu sonunda ben mesleğimi filan buldum derken zamanda sıçrayışı sağlayan aleti icat etmek için kendini
... Devamı
En çok hoşuma giden ve beni güldüren sahne Chiaki'nin Makoto'ya bisikletin üzerinde giderlerken her sıçrayışta benimle çıkar mısın diye sorması ve Makoto'nun bu soruyu engellemek için girdiği binbir türlü hal oldu.Ah be Makato ne vardı da bi evet deyip deneseydin de onca hengameyi yaşatmasaydın o.O

Ayrıca cidden bunun sonu niye böyle bitti ki? Chiaki bisiklette giderlerken her sıçramada benimle çıkar mısın diye sorarken sonunda ne diye bekle beni dedi ? Nerde bekleyecek yahu burdaki gelecek kısa bir süre sonra varılacak bir gelecek mi ki? Chiaki'nin anlattığına göre nehirlerin akmadığı beyzbolun oynanmadığı kalabalık caddelerin olmadığı bir gelecek ve şimdikinden uzak diye tahmin etmiştim.Sonunda net ve mutlu bir son beklerken bu biraz ucu açık oldu ya da ben bir şeyleri kaçırıp anlayamadım.Yoksa bu sonunda ben mesleğimi filan buldum derken zamanda sıçrayışı sağlayan aleti icat etmek için kendini bilime filan mı adayacak.O kızdan da hiç beklemiyorum ama bilemedim şimdi.

@kadrish

13 yıl önce

9.1 / 10

izlemekten bıkmadığım ve bıkmayacağım bir film.. Bu adamın fimlerine bayılıyorum.

@nimama

13 yıl önce

İşte anime bu - böyle olmalıdedirtti bana... Kendini iyi hissetkategorisinden kusursuz bir anime.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL