Panzehir filmine yorum yazdı:
Bu bir yönetmen filmi, Alper Çağlar'ın ikinci uzun metrajlı filmi. Beğendiğim yönleri oldu ve yönetmenin ilk aksiyon filmi olduğunu da göz önüne alırsak bazı hatalar göz ardı edilebilir. En büyük eksileri kurgunun biraz klişe olması ve konuşmaların bazen duyulamayacak raddeye gelmesi. Türk sinemasında bu tarz aksiyon filmlerini daha fazla görmek dileğiyle, bu yapım biraz çerezlik olmuş ama yine de izlenebilir.