Film akışında senaristin yani Yılmaz Güney’in becerisi sayesinde ufak tefek nüanslar dışında kopmalar yaşamıyor. Bu da filme tamamen odaklanmayı sağlıyor. Hikayeler arası gidip gelmeler olmasına rağmen birbirine ustaca bağlanan diyaloglar karakterlerin güçlü ve gerçekçi yapısı filme ruh katıyor. Türk sinemasında çekim tekniği kadar güçlü senaryolarında gerektiği gerçeğini ilk ortaya koyan film bence Yol filmidir. Yönetmen ve senarist ilk defa bu denli birbirine Yol gösterici olmuştur. Bunu uluslarası alanda aldığı başarılarla ispatlamıştır.
Yapım yılına göre görsel açıdan neden bu kadar zayıf kaldığını merak ettiğim film. Görüntüler daha canlı, geçişler daha düzenli olsa sinema zevki de alır ve filmin mesajlarına daha rahat odaklanabilirdik
filmi beğendim , eskiden çoğunlukta olup hala varlıklarını sürdürebilen acınacak haldeki insanların CAHİLLİKLERİNİ ortaya koymuş film , işledikleri cinayetler , terorizim ne kadar normal basit bir şeymiş gibi geliyor onlara , kendisini evlendiğinde hapsetcek kocaya hayranlıkla bakan genç kız , güler yüzle çocuklara şeker gibi sigara dağıtan adam...
@tejaluka
10 yıl önce
10 / 10
@nedendiyenkz
10 yıl önce
@robertbresson
10 yıl önce
@yasar
10 yıl önce
8.5 / 10
@harukosan
10 yıl önce
@fmf86
10 yıl önce
8.5 / 10
@ness
11 yıl önce
@balthazar
12 yıl önce
@ce_alperen
12 yıl önce
@oblomov
12 yıl önce
10 / 10
Ah guzel ulkem..