12 eylül dönemini ülkücü kesimin gözünden gösteriyor. Hemen ülkücü, kavga, silah, mafya gibi ön yargılarla yaklaşılmaması gereken bir film Ülkücü olan Mehmet Sipahi'nin 12 eylül döneminde yaşadığı sıkıntılar ve bu sıkıntılar arasında bir aşkın filizlenmesi Mehmet Sipahi'nin sevdiğine verdiği sözü tutma çabası İnsanı derinden etkileyen Filmin müziklerini yapan Volkan Sönmez'in hakkını yememek lazım... 2.si çıkacaktı çıkmadı umarım oda en kısa zamanda gelir
Allah bu insanlara bu zulümleri yaşatanları cehennemin en kızgın ateşinde yaksın. Zamanında vatan için tek bir yürek olan insanların birbirlerine yaptıklarına bak. Yazık olmuş o kadar insana yazık.
12 eylül filmleri de tıpkı Amerikaların Vietnam savaşı 2. Dünya savaşı filmleri gibi temcit pilavı gibi oldu yani demek istediğim 12 eylülün ekmeği çok yenildi
Dönemle (1980) alakalı film ve diziler ezici bir üstünlükle sol çevrelerin bakış açısıyla meydana geldi bugüne kadar. Bu da, ülkücülerin gözünden bir bakış açısı sunuyor. Film bir roman uyarlaması ancak karakterler ve olaylar gerçek. Açıkçası her iki bakış açısı da objektifse, çıkan sonuç aynı oluyor. Bu filmin metnini ve mesajlarını çok beğendim. Bu kültür içinde yetişmiş biri olarak filmle ilgili, göçüp giden şahsiyetlerin de çok yerinde ve doğru biçimde yaptığı gibi, özeleştirilerin, devlet ve devletçilik algısı eleştirilerinin yine çok yerinde ve doğru biçimde yapıldığını söyleyebilirim.
Şahsen filmi beğendim. Sinematografik açıdan tartışılabilir ama türünün ilk örneği sayılabilecek bir film için bu kategorideki bir tartışmayı anlamlı bulmuyorum. Metin, kurgu ve mesaj çok güzel. Herkesin yitip gittiği, her şeyin yarım bırakıldığı, Amerikan emperyalizminin Türkiye'yi darbe balyozuyla dizayn ettiği, "şartların olgunlaşması için" de hem ülkücülerin hem komünistlerin içlerine türlü aj... Devamı
Dönemle (1980) alakalı film ve diziler ezici bir üstünlükle sol çevrelerin bakış açısıyla meydana geldi bugüne kadar. Bu da, ülkücülerin gözünden bir bakış açısı sunuyor. Film bir roman uyarlaması ancak karakterler ve olaylar gerçek. Açıkçası her iki bakış açısı da objektifse, çıkan sonuç aynı oluyor. Bu filmin metnini ve mesajlarını çok beğendim. Bu kültür içinde yetişmiş biri olarak filmle ilgili, göçüp giden şahsiyetlerin de çok yerinde ve doğru biçimde yaptığı gibi, özeleştirilerin, devlet ve devletçilik algısı eleştirilerinin yine çok yerinde ve doğru biçimde yapıldığını söyleyebilirim.
Şahsen filmi beğendim. Sinematografik açıdan tartışılabilir ama türünün ilk örneği sayılabilecek bir film için bu kategorideki bir tartışmayı anlamlı bulmuyorum. Metin, kurgu ve mesaj çok güzel. Herkesin yitip gittiği, her şeyin yarım bırakıldığı, Amerikan emperyalizminin Türkiye'yi darbe balyozuyla dizayn ettiği, "şartların olgunlaşması için" de hem ülkücülerin hem komünistlerin içlerine türlü ajan ve provokatif eylem planlayıcısının sokulduğu bir dönem. Hepimizin ailesinde bir yandan büyükler vardır mutlaka. Bunların tümü yaşandı, yılları çalındı Türkiye'nin. Başımızdakiler tarafından tekrar aynı muammaya düşürülmemek umuduyla. İzleyin, izlettirin.
@filmist
4 yıl önce
8 / 10
Hemen ülkücü, kavga, silah, mafya gibi ön yargılarla yaklaşılmaması gereken bir film
Ülkücü olan Mehmet Sipahi'nin 12 eylül döneminde yaşadığı sıkıntılar ve bu sıkıntılar arasında bir aşkın filizlenmesi Mehmet Sipahi'nin sevdiğine verdiği sözü tutma çabası
İnsanı derinden etkileyen Filmin müziklerini yapan Volkan Sönmez'in hakkını yememek lazım...
2.si çıkacaktı çıkmadı umarım oda en kısa zamanda gelir
@shamur_musti
6 yıl önce
7.5 / 10
@frafuf
8 yıl önce
@fyrat
9 yıl önce
10 / 10
@harnli
9 yıl önce
@cbi82
9 yıl önce
@galiyev
9 yıl önce
8 / 10
Şahsen filmi beğendim. Sinematografik açıdan tartışılabilir ama türünün ilk örneği sayılabilecek bir film için bu kategorideki bir tartışmayı anlamlı bulmuyorum. Metin, kurgu ve mesaj çok güzel. Herkesin yitip gittiği, her şeyin yarım bırakıldığı, Amerikan emperyalizminin Türkiye'yi darbe balyozuyla dizayn ettiği, "şartların olgunlaşması için" de hem ülkücülerin hem komünistlerin içlerine türlü aj ... Devamı
Şahsen filmi beğendim. Sinematografik açıdan tartışılabilir ama türünün ilk örneği sayılabilecek bir film için bu kategorideki bir tartışmayı anlamlı bulmuyorum. Metin, kurgu ve mesaj çok güzel. Herkesin yitip gittiği, her şeyin yarım bırakıldığı, Amerikan emperyalizminin Türkiye'yi darbe balyozuyla dizayn ettiği, "şartların olgunlaşması için" de hem ülkücülerin hem komünistlerin içlerine türlü ajan ve provokatif eylem planlayıcısının sokulduğu bir dönem. Hepimizin ailesinde bir yandan büyükler vardır mutlaka. Bunların tümü yaşandı, yılları çalındı Türkiye'nin. Başımızdakiler tarafından tekrar aynı muammaya düşürülmemek umuduyla. İzleyin, izlettirin.