14 yıl önce
Scott Pilgrim Dünyaya Karşı filmine yorum yazdı:
Aile Babası filmine yorum yazdı:
Filmin tanıtımı resmen özeti olmuş. Sonuda yazılsaymış izlemeye gerek kalmayacakmış! Sanırım bu yüzden artık filmlerin konusunu okumadan izliyorum
Code Geass: Lelouch of the Rebellion dizisine yorum yazdı:
Çoğu yorumda R1 den hemen sonra ara vermeden R2'ye geçildiği vurgulanmış. Gerçekten de öyle. R1 de piyonlar temizlenirken R2 de kalelerin, şahların savaşını izleyecek gibi görünüyor. Yani daha stratejik savaşlar, can alıcı olaylar bizleri bekliyor gibi. İlk iki bölümüyle bile son derece sürükleyiciydi.
Code Geass: Lelouch of the Rebellion dizisine yorum yazdı:
Bu animeye başladığımda herkes. Death note'a benzer ama ondan daha ağır-stratejik bir animedir diyordu. Sabrettim bitirdim ancak yine de death note'un yanına dahi yaklaşamaz. Anlatılan konu çok iyi ama karakterler adeta Şeker kız Candy'den fırlamış gibi. 2-3 bölümü gerçekten nefes kesiciydi ama 26 bölüm eziyet gibi geldi. Gereğinden fazla abartılmış bir anime olmaktan ileriye gidemeyen bir yapım. Ama asıl izleme nedenin final fantasy VIII adlı oyuna çok benzetmem oldu. Oradaki gfler gibi bu animede robotlar (mecha) dövüşüyor. Ayrıca Final fantasy'deki gibi okul-arkadaşlık temaları işlenilmiş.Savaş planları, taktikler çok başarılı ama aynı özen keşke karakterlerde de düşünülseymiş.
Game of Thrones dizisine yorum yazdı:
Bu yaşanan olayların üzerine, bu bölüm olur muydu diye soruyorum.
...s3e9'u izlemeyen kesinlikle okumasın...
Dizide dengeler tamamen altüst oldu. Starklar telafisi olmayan kayıplar verirken Khaalisi ise yükseliyor. 3 sezondan beri en üzen bölüm bu oldu beni. 8 Bölüm sakin geçerken bu bölümde toptan katliam olmuş resmen. Artık Starklardan intikam için umutlanabileceğimiz Bran kaldı, keşfetttiği olağanüstü yeteneği sayesinde ileride çok kritik bir noktada olacağına eminim. Code geass'taki gibi hür iradeye müdahalesiyle seneye çok şeyler ummaktayım kendisinden. En çok üzüldüğüm nokta ise, kazanılabilecek savaşın böyle adi bir hainlik sonucu heba olması oldu. İntikam bir başka bahara artık. Lennister'ın bir eline karşı 3+1 can. Hiç adil değil...
Köstebek filmine yorum yazdı:
Boşversene... Babamla oturup böylesine baba bir film izlediğim, bu filmi böyle bir zamana ayırdığım için ayrı mutlu oldum.
Mafya içinde yükselemeyen sadık biri, hayalleri uğruna bile olsa kimseyi sırtından vurmayacak, yeri gelecek muhbiri kendi oğlundan çok sevecek ve yeri gelecek: Eğer muhbirsen diyerek kendi başına silahı dayayacak kadar onurlu bir Al Pacino vardı filmde. Fbi'ın fotoğrafları getirdiği sahne on yaş yaşlandırdı beni, inanmak istememek gibi yapmak, Al Pacino'nun herkes gibi anladığı halde diğerleriyle Donnie yapamaz demesi, riayet etmesi, fotoğraflara bakışı...Ölüme giderken bile karısın önünde itibarından bir şey kaybetmeden, görkemiyle ayrılan, ölüme yürürken ise altın saatinden künyesine kadar eşine bırakan, asla arkadan vurmayı, leş yememeyi seçip sırtlan olmayan bir aslan görüyoruz. Filmin sonlarında atış poligonunda namı değer Donnie, hedefi kalpten 5 puanın üzerinden defalarca vurur, Al Pacino ölmeden önce karısına 5 dola ... DevamıBoşversene... Babamla oturup böylesine baba bir film izlediğim, bu filmi böyle bir zamana ayırdığım için ayrı mutlu oldum.
Mafya içinde yükselemeyen sadık biri, hayalleri uğruna bile olsa kimseyi sırtından vurmayacak, yeri gelecek muhbiri kendi oğlundan çok sevecek ve yeri gelecek: Eğer muhbirsen diyerek kendi başına silahı dayayacak kadar onurlu bir Al Pacino vardı filmde. Fbi'ın fotoğrafları getirdiği sahne on yaş yaşlandırdı beni, inanmak istememek gibi yapmak, Al Pacino'nun herkes gibi anladığı halde diğerleriyle Donnie yapamaz demesi, riayet etmesi, fotoğraflara bakışı...Ölüme giderken bile karısın önünde itibarından bir şey kaybetmeden, görkemiyle ayrılan, ölüme yürürken ise altın saatinden künyesine kadar eşine bırakan, asla arkadan vurmayı, leş yememeyi seçip sırtlan olmayan bir aslan görüyoruz. Filmin sonlarında atış poligonunda namı değer Donnie, hedefi kalpten 5 puanın üzerinden defalarca vurur, Al Pacino ölmeden önce karısına 5 dolarlık bir deste bırakır ve ona en çok güvenen kişiyi ölüme gönderen Donnie 500 dolarlık bir çek alır. Boşversene...
Attack on Titan dizisine yorum yazdı:
8. Bölüm resmen insanı koltuğuna mıhlıyor. Önemli uyarı: Kesinlikle bu diziyle ilgili yorumları okumayın çünkü spoiler yeme olasılığınız yüksek. Death note'un yapımcılarından da bu beklenirdi diyebileceğiniz bir olay örgüsü var. İzlerken sabırlı olun, önünüzdeki anime ileride çok popüler olacak ve gerçekten bu popüleriteyi hakkeden bir anime. Pazartesi game of thrones pazarlarıda attack on titan iki sevimsiz günü çekilebilir kılıyor:)
Not: animeye ilk başladığımda imdb'de puanı 6.7 lerdeydi. sanırım 7-8.ci bölümler puanının artmasına sebep oldu, imdb de puanı 8.3 şu anda. (Dizi ve anime olunca imdbnin puanlarına güvenirim)
http://www.imdb.com/title/tt2560140/?ref_=sr_1
Gungrave dizisine yorum yazdı:
-Konuyla ilgili hafif spoiler içerir-
İntikam konusunu uzak doğulalar kadar işleyen başka bir coğrafya yoktur sanırım. Old boy, Berserk, I saw the devil'den sonra Gungrave ile buna iyice kanaat getirdim. Bunu gerçekleştirirken o kadar yalın bir anlatım seçiyorlarki insan ister istemez etkileniyor. Ayrıca kötülüğü seçen karakterin makul nedenleri, haklı yanlarını buluyorsunuz. Hollywood aksiyonlarındaki gibi nedensiz salt bir kötülük olmuyor bu. Bu ihaneti göze alırken nelerden feragat edildiğini görünce ayrıca saygı duruyorsunuz kötüye. Gungrave, arkadaşlık, mafya ve ihanet üzerine yapılmış sağlam bir anime. Çok ismi duyulmamış olması iyi olmuş ortalıkta shonen animeden geçilmediği bu günlerde kaliteli ciddi yapımlar bulmak zor bir hale geldi.
Mushi-Shi dizisine yorum yazdı:
Bu animeyi izlerken resmen çocukluğumu hatırladım, salyangoz-tuz, gözlere baskı-ışık hüzmesi, kulağa baskı- yoğun ses, rüyalar... O kadar tanıdık hikayeye farklı perspektiften bakılmışki. Ayrıca çok durgun ve sakin bir anime, bu bir bakıma handikap oluşturuyor . Aksiyon arayan biri olduğumdan değil ama gece izlemesi o kadar zor ki adeta yatarak kitap okumak gibi hemen uykusunu getiriyor izleyenin. İzlediğim en durağan ama bir o kadar derin anime Mushishi. Gidip görülesi tuvalden fırlama dağları, dereleriyle insana huzur veriyor.
Detroit Metal City dizisine yorum yazdı:
Müzik piyasası, pop müzik, metal müzik, punk, rap, aykırı dinleyiciler, romantikler, gitar eşliğinde yapılan müzik (akdeniz akşamları kafası) aklınıza gelebilecek tüm bilindik muhabbetleri tiye almışlar. İzlerken gülmemek imkansız gibi. Ayrıca metal müzik üzerine dönen şehir efsaneleri boş geçilmemiş. Klip çekimleri, konser performansları çoğu müzik gruplarını çağrıştırıyor. Ancak animeyi efsane yapan, grubun solistinin gerçek hayattaki kimliği, gruptaki ve gerçek yaşamdaki farkı görülmeye değer. Müzikseverseniz ve doyasıya gülmek istediğiniz bir şeyler arıyorsanız kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.
Müzisyen olmasaydım kesinlikle seri katil olurdum:D
flcl bkz:http://www.youtube.com/watch?v=1yM37LOIXgk
Tr altyazıyla izlemeyin! (Filmde she is a geek diyor altyazıda benimle geyik yapar mı
i'm in lesbians with you diyor altyazıda benimle sevişirt misin diye çevirmişler:S)
ayrıca çok iyi olmuş:http://www.youtube.com/watch?v=ipvv6fwfemY
Ben yine de çok beğenmedim...