Evet ben de İstanbul'un bu kadar gazlanmasından nefret ediyorum. Sanki Türkiye'de başka şehir yok, her şey İstanbul için, İstanbul'a göre yapılıyor. Haberlerde ekranın köşesindeşehir adı yazmıyorsa biliyoruz ki olay İstanbul'da geçiyor. Ama başkent Ankara'da bile olsa olay, köşede Ankara yazıyor, İzmir yazıyor, Adana yazıyor... Ve en cahilcesi de şu ki, taşra kelimesi, başkent dışında olan yerler için kullanılır, eskiden başkent İstanbul olduğu için haydi diğer şehirler taşraydı; ama şimdi başkent Ankara olduğu için İstanbul taşra konumuna düştü. Heyhat, gel de sen bunlara laf anlat! Hala kendilerini sarayda yaşıyor sanıyorlar, boka batmış bir şehir İstanbul... Ve hala kendi böbürlenmeleriyle yaşıyor...
Yunuslardan nefret ediyorum. Sürekli sırıtılır mı lan, bi adam olun beş dakka. Biraz ciddi durun lan. Dükkan mı açık kalmış,ne öyle pis pis sırıtmalar,ben çok sevimliyim ayaklarına yatmalar,sırt üstü yüzmeler, yüzgeç şaklatmalar.....
İki hamsi için,şebeklik yapıyosunuz lan işte, budur olayınız. Bundan ibaretsiniz, iki tane hamsi için birbirinizi satıyorsunuz, grup seks alemleriniz de gözümden kaçmadı. Biz burda terleyelim, siz soğuk suda alem yapın. Yok öyle yağma,birileri bu gidişe dur desin artık. Aile var.
Memelisiniz dedik,bağrımıza bastık,bu mudur lan, sonuç ? Kaç bin yılda bu mudur ulaştığınız nokta ? Hala iiick iick iick iick iick iick.......... İki yeni kelam yok,iki dakka adam gibi durmak yok, sürekli şebeklik sürekli şebeklik.
Gidin lan burdan,gidin lan bu gezegenden,istemiyorum sizi.