En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

okuyanus lütfen kendi işine bak.
ben de izmir'in övülmesinden nefret ediyorum :D
Bu sözler bana hiç yabancı gelmiyor Sevgili Selpak. Bunu çok duyduğum için İstanbul zaten başkent gibi görülüyor öyle olmadığını bilsek bile. Bizim sanatçılarımız İstanbul adına şarkıyı yazmaya devam ettikçe o yapılan haberlerin altına fon olmaya devam edecekler. Tabi bestekara karışmak olmaz ama, her bir şey İstanbul olunca ben insanların İstanbul dışına çıkıp gezmediğini düşünüyorum. İşte böyle tek yere sabitlenmiş insanlardan da nefret ediyorum.
Evet ben de İstanbul'un bu kadar gazlanmasından nefret ediyorum. Sanki Türkiye'de başka şehir yok, her şey İstanbul için, İstanbul'a göre yapılıyor. Haberlerde ekranın köşesindeşehir adı yazmıyorsa biliyoruz ki olay İstanbul'da geçiyor. Ama başkent Ankara'da bile olsa olay, köşede Ankara yazıyor, İzmir yazıyor, Adana yazıyor... Ve en cahilcesi de şu ki, taşra kelimesi, başkent dışında olan yerler için kullanılır, eskiden başkent İstanbul olduğu için haydi diğer şehirler taşraydı; ama şimdi başkent Ankara olduğu için İstanbul taşra konumuna düştü. Heyhat, gel de sen bunlara laf anlat! Hala kendilerini sarayda yaşıyor sanıyorlar, boka batmış bir şehir İstanbul... Ve hala kendi böbürlenmeleriyle yaşıyor...
İstanbul, İstanbul'un nefes aldırmayan havası ve yine istanbul. İlk fırsatta kaçacağım bu şehirden dönmemek üzere.
tam bir karar alırken engellenmekten nefret ediyorum.

söz hakkı diye bir şey varken verilmemesinden nefret ediyorum.

tek taraflı düşüncelerden de nefret ediyorum.

yanlış anlaşılmaktan ve gördüğü / duyduğu her şeye birden inananları da anlamıyorum.

bir şeyler yaşandığı halde, hiç olmamışsınız gibi yok edilme ifadesiyle (gibi) karşılaşmaya da üzülüyorum.
allahım ya bu milletten nefret ediyorum ya da başka deyişle, Türkiye halklarından..

p.s: evet evet jakoben elitist ve de agnostik bir malım!
Yemekteyiz'de boy gösteren tüm manyaklardan nefret ediyorum. Ama sadece manyak olanlarından... Çünkü gerçekten iyi bir şeyler yapabilmek için yırtınan insanları da gördüm. Ayrıca reyting amacına özellikle manyak yarışmacı arayan ve Bursa'ya gidip de iki erkek yarışmacıyı da 'yumuşak' seçen gıcık jürisinden de nefret ediyorum. Bu kadar mı düştünüz bu kadar mı takıksınız gıcıksınız!
beğeni eşiği dağların tepesine çıkmış, herşeye ağız burun kıvıran ve sadece olmamış, güzel değil emekle yetinip, daha iyisini yapmak için hiç bir çaba sarfetmeyen oksijen tüketicilerinden nefret etmiyorum, iğreniyorum.
Yunuslardan nefret ediyorum. Sürekli sırıtılır mı lan, bi adam olun beş dakka. Biraz ciddi durun lan. Dükkan mı açık kalmış,ne öyle pis pis sırıtmalar,ben çok sevimliyim ayaklarına yatmalar,sırt üstü yüzmeler, yüzgeç şaklatmalar.....

İki hamsi için,şebeklik yapıyosunuz lan işte, budur olayınız. Bundan ibaretsiniz, iki tane hamsi için birbirinizi satıyorsunuz, grup seks alemleriniz de gözümden kaçmadı. Biz burda terleyelim, siz soğuk suda alem yapın. Yok öyle yağma,birileri bu gidişe dur desin artık. Aile var.

Memelisiniz dedik,bağrımıza bastık,bu mudur lan, sonuç ? Kaç bin yılda bu mudur ulaştığınız nokta ? Hala iiick iick iick iick iick iick.......... İki yeni kelam yok,iki dakka adam gibi durmak yok, sürekli şebeklik sürekli şebeklik.

Gidin lan burdan,gidin lan bu gezegenden,istemiyorum sizi.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL