Bugün bir Starbuck kafeye oturdum,öylesine.
Fonda güzel bir parça çalıyor,caz türünden.
Severim ben caz. Ama ne çalıyor bilmiyorum.
Çevreme baktım,
Elleri çenelerinde adamlar, şık giyimli hanımlara bir şeyler anlatıyorlar.
Herkes pek ciddi görünüyor.
Dışarı çıkıyorum;
Pazar pazarı var tam karşımda.
Adamın biri, 3 liraya 10 mısır satıyor.
Amerika'da değiliz kardeşim.
Sen istediğin kadar kastır.
Değiliz işte.