En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

tansiyonumu düşürdüğü için çok sıcaklardan nefret ediyorum!

ama kıştan da nefret ediyorum.

hep sonbahar olsa süper olur...
karşısındaki insanı çok sevdiği gerekçesiyle onun adına kararlar insanlardan nefret ediyorum.

bi de zaman herşeyin ilacıdır diyenlerden nefret ediyorum.
1 Duygu sömürüsünden

2 iki kuruş para görüp şımaran insanlar
http://www.jigoloberkay.com/

Derdim görüntülerin çirkinliğiyle alakalı değil (ve evet rezalet görünüyorsun bence aslında, bakınca bir de ondan nefret ettim), hikayeler kısmındaki cümlelerin anlamsızlığından nefret ediyorum. Jigoloysan ya da kadın seks işçisiysen ya da eşcinselsen ya da her neysen artık, kendini sefalet hikayeleri anlatarak aklamandan nefret ediyorum, çaresizliği gard almandan nefret ediyorum. Neysen nesin, niye insanlara anlatma, kendini başka sebepler ileri sürerek arındırma çabasındasın? Bir memurdan daha namussuz değilsin ya da daha namuslu, neysen o'sun işte. Ne gerek var anlatmaya? Bir durun insanoğlu, pisliğinizi, temizliğinizi, her şeyinizi kabullenin, sevmeyin, nefret de etmeyin. Yani anlatmayın, her agzına sıctıgımın her konuyla ilgili bir fikri var, ben dahil. Birileri sever birileri sevmez, dünya hepimizin etrafında dönmekte. Hepimizin dediği bir dogru ki sormayın yani. Anlatma güzel kardeşim, kendini sefaletle kabullendirmeye çalışma. Hele hele bir de bunu düşük cümlelerle yapma lan :)

Merak edenler olur belki, jigolo aramıyorum, inci sağolsun oradan buldum bunu, yoksa Google'a "jigolo ankara" yazmıyorum...
Şu yazılanları okudukça da hastalık tanımı okurken aklımdan geçen cümlelerin geçmiş olmasına kıl kaptım, nefrete dönüşür mü bilmem:

"Ulan, bende var bu"

"Eee, bu her gün bana olur"

"Nasıl yani yoksa bu da mı bana çok benziyor?"
"Şey" kelimesi. Nefret etmiyorum aslında ama başta ben olmak üzere herkesin bu kelimeden kurtulması gerekiyormuş hissi yoğunca yer edinmiş durumda beynimde. Her türlü çeşidinden kurtulalım ya da el ele tutuşup köprüden atlayalım.

EN BASİT ÖRNEK:

Söylediğim:

Şey ben bir su alabilir miyim lütfen?

Söylemeye çalıştığım.

Su.

Fazlalık olduğu halde "ben" kelimesini de cümle içinde kullanmaktan haz etmesek mesela diyorum şu düzeltmeyi yaparken.
kafasını klozete sokup kusan film karakterlerinden nefret ediyorum.
aaa tavşan boku en güzeli üstadım :)
Kendini bir bok olarak gösterme çabandan.

Bir bok olma hevesinden.

Bir bok,ilginç bir bok ama herkesin zıçtığı gibi değil.

Orjinal zıçılmış bir bok olmak istemenden

Bundan nefret ediyorum.

Sen öyle bir boksun ki,kimselerin yiyemedikleriyle imal edildin.

Çok ilginçsin sen,kimse anlamaz senin dediğini, kimse üstüne basmasın,yapışır kalırsın. Kokarsın da,öyle bok kokusu gibi değil. Bir garip kokarsın. Kimse anlamaz nerden çıkmış bu bok ? Kimsin sen,nasıl bir boksun ?

Ne çıkarımlar yapmışsın. Ne tahliller.

Ama altı üstü boksun lan BOK işte
Oturduğumuz yerden bile buharlaşmamızı sağlayan sıcak havadan, İzlanda'ya yerleşmek istiyorum sırf bu yüzden.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL