http://www.jigoloberkay.com/Derdim görüntülerin çirkinliğiyle alakalı değil (ve evet rezalet görünüyorsun bence aslında, bakınca bir de ondan nefret ettim), hikayeler kısmındaki cümlelerin anlamsızlığından nefret ediyorum. Jigoloysan ya da kadın seks işçisiysen ya da eşcinselsen ya da her neysen artık, kendini sefalet hikayeleri anlatarak aklamandan nefret ediyorum, çaresizliği gard almandan nefret ediyorum. Neysen nesin, niye insanlara anlatma, kendini başka sebepler ileri sürerek arındırma çabasındasın? Bir memurdan daha namussuz değilsin ya da daha namuslu, neysen o'sun işte. Ne gerek var anlatmaya? Bir durun insanoğlu, pisliğinizi, temizliğinizi, her şeyinizi kabullenin, sevmeyin, nefret de etmeyin. Yani anlatmayın, her agzına sıctıgımın her konuyla ilgili bir fikri var, ben dahil. Birileri sever birileri sevmez, dünya hepimizin etrafında dönmekte. Hepimizin dediği bir dogru ki sormayın yani. Anlatma güzel kardeşim, kendini sefaletle kabullendirmeye çalışma. Hele hele bir de bunu düşük cümlelerle yapma lan :)
Merak edenler olur belki, jigolo aramıyorum, inci sağolsun oradan buldum bunu, yoksa Google'a "jigolo ankara" yazmıyorum...