Sophie Ellis Bextor'a yıllarını vermiş bir insan olarak, hayatında bir kere, o da Efes konserinde görüp birden Sophie hayranı kesilen, Sophie'yi sahiplenmeye kalkan, babasının malıymış gibi ondan bahseden insanlardan nefret ediyorum.
Aslanım ben o kadınla lise yıllarımdan bu yana süren platonik bir ilişki içindeyim. Daha dün, Sophie Ellis Bextor deyince, o ne lan, araba modeli mi, puhah hhah ahhaah diye anıra anıra gülen sen, bugün kalkmış hayranıyım o ablanın falan filan diyorsun. Ayıptır diyorum.
Hayran olmak kolay bir iş değil. Senden haberi bile olmayan birine karşı köpekleşme ihtiyacı hissetmek ise akıl sağlığı yerinde bir insanın yapacağı iş değildir. Evet,akıl sağlığım bozuk.
Bas git,pis herif.