En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler
sanırım bir takım göndermeler yapılıyor burada....
insan bir şeyi paylaşma gereği duyarsa paylaşır. Asıl kişi tarafından engelleniyorsanız, o kişiyle ilgili -istemediğiniz halde- şüpheleriniz oluşmaya başlar. Ama yargılamazsınız. İki kişilik hikayeleri yaşayanların birincisi bir şeyleri anlatma gereği duyuyorsa, diğerinin nerede olduğunudüşünün o halde.
teşekkürler babel. olan olmuş artık, herkes kendince takılsa dünya ne güzel yer olurdu. tırırnınınnn tırırnınnnn...
iki kişilik hikayeleri, ikinci kişinin onayı olmadan herkesle ısrarla paylaşan birinci kişilerden nefret etmesem de, hiç haz etmiyorum..
Sevgili Selpak, yorum yapmaya hakkım vardır. Neden işime bakıyorum? İnsan konuştuğu ve yazdığı kadar da dinler değil mi? İşimizde gücümüzde insanlarız merak etmeyin. Dinlemeden yargılayan ve kapı örtenlerde dahildir dahildir sevmediğim şeylere. Sanki bir şey dedik yorumumuzda. Her gördüğünüze, her okuduğunuzaistediğiniz şekilde, sadece kendiniz haklıymışsınız gibi "öylece" tepki verirseniz olmaz. Barış ve sevgi dileklerimle....
Neyse, konuya geri dönelim.
ne çok öfkeli şirinimiz varmış yahu.
ben de nefret ederim! nefret nefret nefret!
korkak insanlardan daha doğrusu korkaklığa sığınıp baştan pes eden insanlardan nefret ediyorum.
Şantaj ve tehdit edenlerden nefret ederim bir de.
Orda,burda onu bunu kınayan,dahası eli alemi kınamaya davet eden insanlardan nefret ediyorum. Az önce biri daha geldi,şarkıcı Duman'ı kınayalım dedi,niye dedim, "ateizm propagandası yapıyor" dedi.
Sana ne lan,sana ne ?
Yapar,yapar,sana ne ?
Kınayınca ne olcak yani ?
Adam imana mı gelecek,yeterince kişi kınayınca Duman Müslüman mı olacak ?
Bi tarafların bir yerlere mi erecek ?
Face'e mesaj atalım,beğen tuşunun yanına bir de "kına" tuşu koysunlar,bazı arkadaşlarımız da bir yerlerine "kına" yaksın.
Ota boka,kınama talebiyle geliyor millet.
Kişi sırf niyetini açıkladı diye,sırf aklını döktü diye kınanmaz. Bunun da bir adabı var. Daha şunu anlayamamışsınız, kişi "ateist" diye kınanmaz ulan,mal mısınız,malak mısınız ?
Neymiş İhlas suresini şarkı sözü diye kullanmış mış.
pişen lahananın kokusu
serçe parmağımı kapı eşiğine vurmak
otobüste bana doğru yönelimli koltuk altından gelen soğansı koku
Özellikleotobüsteki ayak kokusu
Ter kokusu
Ucuz parfüm kokusu
Eski İzmir'in körfez kokusu (düşündükçe burnuma geliyor)
İşkembe çorbasının pişerken çıkardığıkoku (yerim,o ayrı)
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.