En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler
- hatır sorabileceğiniz haldeyken onu bile kötülük yerine koyanlar sayesinde soramamaktan.
- sadece tek tarafın kurallarına uymaktan
- havaların sıcaklığından
- sürekli iş yapmak (tatil de lazım)
- üzüntüler iki kişilikken, teke düşmek ve birden algılanmamak
- bildiklerinizin size kapı örtmesi
- hayatta hep yalnız olmaktan
- kazancınız bilginiz olsa da kayıplarınızın -sorumlusu siz değilken- geçmişinizle birlkte daha çok görülmesinden
- karanlık beyinlerden ve dalkavuklardan
- iki kelime yazmak için tembel olanlardan
- egoist tavırlarına öncelik verenlerden
- mantık ve duygusallığı karıştıranlardan
- diktatör davranışlardan
....nefret ederim!
-Sözünü tutmayan her insandan,
-Yazın bu havada sinüzit ve faranjiti aynı anda geçirmekten,
-O'ndan,
-Elini kolunu bağlayıp öylece duranlardan,
-40 derece havada Bodrum'da suları kesme cürreti gösterenlerden,
-Milyon tane bacaklı böceklerden,
-Daha dinlemeden "yeaaa o öyle olmaz ki" diyenlerden
-Tek bir cümle fikri olmadan bik bik konuşanlardan,
-Sıcaklardan,
-Genç yaşta ölümü görmekten(ne bencillik ama),
-Kapitalizm'den,
-Ygs-Lys'den
-Matematikten,
-Fantastik edebiyatla, aa bu çocuk kitabı diye dalga geçmeye çalışan, hayatında tek kitap okumamış insanlardan,
-Tüm x ırkını keşke katletselerdi deyip sonra insanlık dersi veren iki yüzlülerden
-Her şeye küfredenlerden,
-3 kuruşluk sınavları statü olarak gören bilgisiz; zeka kuramı'ndan bile habersiz olan her halktan,
-İki yüzlülerden,
-Dişçi koltuğuna oturmaktan,
-Kitaplardan nefret edenlerden nefret ediyorum.
dip not: ne kadar çok dolmuşum be. :)
Acı çekeceğini bilerek yaşamaktan nefret ediyorum.
Neden bazı dünler daha yakın gelir insana ?
Zaman bu kadar mı, kaypak ?
Dünüme ihanet eden,
Yarınıma merhamet edecek mi ?
Havuçlu kadayıf, senden nefret ediyorum.
Ayağıma büyük taşlardan düştü bugün arkadaşlar. Sancısından nefret ederim gerçekten. Şişmiş çünkü.
pornodan, pornografiden nefret ediyorum :)
ÖSYM denen kurumdan, bu kuruma giren çıkan adamlardan, bu kuruma yapışan sülüklerden nefret ediyorum.
Her yıl binlerce insan eşek gibi çalışıp hayatını heba ederek, bu kurumun kontrolündeki sınavlara giriyor. Ama her sene, her sınavda muhakkak bir sorun, bir problem, bir eksik , bir yanlış yaşanmakta. Ales'ten tutun, TUS'a; KPSS'den, ÖSS'ye kadar. Hep bir şaibe, hep bir hata var .
Geçen yıl, bazı çakallar KPSS sorularını çalmışlar. Bunu da ülke genelinde satışa çıkarmışlar. Polis basmış bunları, bir kısmını göz altına almış, sonuç ne ? Hiç bir şey. Sorular çalınmış, kimsenin şeyinde değil.
Bu yıl da 500'den fazla aday, KPSS Eğitim Bilimleri sınavından "yüzde yüz başarı" sergilemiş. Eğitim bilimleri sınavına hazırlananlar varsa onlar ne demek istediğimi anlayacaklardır. O sınavdan, bir değil, iki değil tam 500 kişi, 120'de 120 yapabilmiş. Helal olsun.
Ben,KPSS belasıyla uğraşmak zorunda değilim artık. Ama bir sürü arkadaşım, şu an ne halt yiyeceklerini bilemeden ortada dört dönüyor. Yazıktır, ayıptır.
Beş para etmez insanların eline kalmışlar.
duştan çıktıktan sonra bile hala terlemekten nefret ediyorum.üzerinizi giyinemiyorsunuz!!!!çığlık atıp her şeyi parçalamak istiyorum!!!!
Sıcağın yaşama sevincimi tüketmesinden nefret ediyorum.
yaşama sevinci olan bir insan mıyım? hayır. Manyağım daha çok.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.