En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

Telefon hatlarında TL olayına geçilmesinden nefret ediyorum.
Hayattan nefret eder oldum bu aralar. Zaten güzel değil de işte gözüme batıyo son günlerde.
öyle ota boka gaza gelenlerden nefret ediyorum.. provokasyonu yapanlar varsa kim olduğu umrumda değil ister çok sevgili abd ister israil ister ergenekon olsun.. benim işim gücüm provokasyona gelen tipler..

isterse 10 kuruşa muhtaç olsun bana ne ya? hiçbirşey bir insanın "yaşam hakkını almya" sebebiyet veremez.. sat kardeşim bedenini ama bunu yapma gözlerini yumup aklını vicdanını bırakıp sana biçilen rolü oynama!! o kadar nefret ediyorum..
Aranmayı beklerken telefona bakakalmaktan nefret ediyorum.
Pazar günlerinden nefret ediyorum.
çiğnenmiş sakızın masada birşeye yapıştırılması. yada herhangi bir çiğnenmiş sakız.
Uygarlık'ın yeterince "uygar" olamamasından nefret ediyorum.
Kadınların, cepte daima "özel günler" kozunu taşımalarından nefret ediyorum.

Çok afedersin; ben nerden bileyim senin, özel günün müdür, tüzel günün müdür, güzel günün müdür ?

Olağan bir cadılık gününde misin, özel gününde misin ? Bak bunu çözemiyorum ben. Olay nedir ? Suçlu niye,yine benim. Bir de üste çıkıyorsun.

Benim de özel günüm o zaman. Hem o dediğin ayda bi gün olur,canım.
yemek yerken şapırdatılması

uyurken çişimin beni uyandırması..

ayrıca şartların hiç olgunlaşmaması mesela.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL