En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler
Kapitalizmden ve yıllar geçtikçe yeni nesilin kapitalizm(=anapara sistemi)dışındaki diğer sistemler hakkında(özellikle anarşizm ve komünizm gibi) daha da az bilgi sahibi olacak olmasından nefret ediyorum.
Hafta sonunu vize programına dahil eden okulumdan nefret ediyorum.
onun bunun gazına gelen kendi fikri olmayan insanlardan, çevresinde kabul görsün diye istemediği şeyleri yapıp sonra bunalım takılanlardan, güzel görüneceğim diye saatlerce kasan bayanlardan, akıllı görüneceğim diye her lafa atlayan adamlardan, kusurlarını kapatmak için bin takla atanlardan, sabahın köründe lüzümsuz arayan şahıslardan, kendini çok zeki sanıp teşekkürün dışında karşılık vermeden size iş yaptırmaya çabalayan yeryüzünden silinesi mahluklardan,başka birine kızmışken kontrolsüz olduğı için başka birinden çıkaranlardan, kendi iradesi olmayanlardan, yaptıklarına söylediklerine sahip çıkamayanlardan, her halta pişman olanlardan, alerjim olduğunu bile bile bana kivili pasta dondurma hatta bizzat kivi alanlardan, sokaklar ebesinden tapuluymuş gibi balgam atanlardan , kendisi yaptığı halde toplum içine girince başkasını ayıplayanlardan, çok soğuktan, aşırı sıcaktan, çok önemli bir şeyi unutmuş olmaktan , erkenden işim varken uyuyakalmaktan,sıra bana geldiğinde bozulan kapanan yemeğe çıkılan bilumum kamudan, sanki erkekle kadın konuşamazmış gibi illa sonunda bir halt bekleyen bakış açısından, bir de kendini allah sanan doktorlardan cidden hiç hazzetmiyorum kaşıksız suda boğabilme potansiyelim var .
Tam bir halt yemeye kalkışmışken, bütün herşeyin ters gitmesinden nefret ediyorum.
Kendimi sürekli halsiz,enerjisi bitik hissetmekten nefret ediyorum.
Kalabalıklardan, sokağa çıkmaktan,insanlarla göz göze gelmekten nefret ediyorum.
Bundan dolayı kendimi eve kapatmış olmaktan daha da nefret ediyorum.
İnsanların özgüvenine bakıp hayran oluyorum anasını satayım. İki cümle söyledikten sonra nasıl algıladı, beni yanlış mı anladı, çok mu aptal görünüyorum, kesin salak yerine koydu gibi düşüncelerle kendimi yiyip bitirmekten nefret ediyorum.
Topluluk içinde elim ayağım titriyor. Zaten insanların karşısında konuşma vs. yapmak ne haddime onu geçelim. Ulan masada otururken eğer masada tanımadığım biri varsa bildiğin geriliyorum, ellerim titremekten kahve fincanını tutamıyor, terliyorum,konuşurken titriyorum. Her seferinde endişe edecek bir durum olmadığını kendime söylemekten ve bunların tekrar olmasından nefret ediyorum. Sırf bu yüzden çalıştığım yerlerde az insan olsun diye gece vardiyasını tercih ediyorum.
Bu durumların kısır döngüsünden daha çok nefret ediyorum. Gece gece geldiler vallahi.
İnsan duygularından nefret ediyorum.
En çok da, nefret duygusundan nefret ediyorum.
İsmi Duygu olan varsa alınmasın.
Yada alınsın,ondan da nefret ederim gerekirse.
gereksiz zamanlarda iştahımın durdurulamaz hale gelmesinden nefret ediyorum :( son dönemde yine aştı kendini!! acı bir şeyler yedikten hemen sonra deli gibi yaş pasta yemek istiyorum.... nefret ediyorum nefret ediyorum nefret ediyorum..............
"galeyan"dan... ( kelime olarak bile hoş değil üstelik sesi.. )
Sanal zorbalardan nefret ediyorum.
Ha bi de saygın?! tanıdıklarını kullanarak hayatını sürdüren zavallılardan nefret ediyorum.
Basur,ufak meme, minik pipi, siyah nokta ve koca göbekler de olmasa, bir sürü insan aç kalırdı.
Bu ilahi adalet sistemini kınıyorum.
Zamanları çok değerli olduğu (!) ve kendileri pek saygın insanlar oldukları (?) halde, küçük hesaplar peşinde koşan insancıklardan nefret ediyorum..
Ha, bir de cin olmadan adam çarpmaya çalışanlardan...
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.