Seni mutlu edip kaçan şeylerden,
Varlıklarına alıştırıp yokluklarıyla acı çektiren kimselerden,
Ergen hislerinden,
30 yaşında ergen olmaktan,
Ona buna, "ergen bunlar" diye sataşan İnci kaçkınlarından,
Ergensem sana ne, lan, ergenim belki, sana ne ????? diyememekten,
Hislerle dalga geçen insanlardan,
Alıştığı klişelerin dışına çıkılınca, şok geçirenlerden.
Ama en çok da SENden
...............................
Ha bir de bir insana değer vereceği zaman onun toplumdaki diğer kişiler tarafından sevilip sevilmemesine, statüsüne, işine, parasına, en önemlisi de o kişiyle ne kadar eğlenip eğlenemeyeceğine bakarak vereceği değeri belirlemesinden iğ-re-niyorum.