İnternette haberleri mutlaka takip eden biriyimdir. Ama her gün bir tecavüz ve taciz haberi okumaktan bıktım artık. İdam bir an önce geri gelmeli ve daha okul sıralarındaki çocuklara sarkanlar ibreti alem için Taksim meydanında asılmalıdır. Belki o zaman bu sapıkların sayısında ciddi bir azalma olur. Ayrıca son zamanlarda yeni bir uygulama başladı. Nerede bir toplu tecavüz davası varsa ve içlerinde mevki sahibi insan varsa o davaya yayın yasağı geliyor, bu adamların adları topluma açıklanmalı ki birkaç yıl yatıp aramıza döndüklerinde aynı halta kalkışmasınlar...