En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

Bana bi sorumluluk yıkıp da sürekli yapıp yapmadığımı sorgulayanlardan nefret ediyorum. sanki yapmak zorundaymışım gibi
birinin içtenlikle yaptığı hareketleri gülerek taklit edip kendi çapında eğlenen insanlardan nefret ediyorum.
Ufacık bir fare,böcek,köpek,solucan,kaka vs. görüp cıyak cıyak bağıran kızlardan nefret ederim! :D
gece uyumaya çalışırken kulağının dibinden bir sivrisinek geçer ya vızzz diye sonra ışıkları açıp odanın heryerine bakarsın ve bulamazsın bu arada uykun kaçar işte bundan nefret ediyorum.
Dışarı çıkmaktan nefret ediyorum. İnsan içine çıkılır mı hiç a dostlar?
aradığım filmi bulamamaktan :@
Mesajlarıma geç cevap verilmesi
uyuyamamaktan nefret ediyorum
en çok nefret ettiğiniz şeylere bir fil(M)adamını yazacağım hiç aklıma gelmezdi... bir filme yorum yazdıktan sonra, filmlere yaptığım yorumları profilimden kontrol ederken hepsinin bir anda toplu bir şekilde dislike yediğini gördüm.... birilerinin hoşuna gitmeyen hatta böyle bir şey yaptığına göre nefret ettiği biriymişim meğer dedim kendi kendime (itiraf başlığına da yazabilirmişim) demek ki böyle fili(M)adamları da var.
İnternette haberleri mutlaka takip eden biriyimdir. Ama her gün bir tecavüz ve taciz haberi okumaktan bıktım artık. İdam bir an önce geri gelmeli ve daha okul sıralarındaki çocuklara sarkanlar ibreti alem için Taksim meydanında asılmalıdır. Belki o zaman bu sapıkların sayısında ciddi bir azalma olur. Ayrıca son zamanlarda yeni bir uygulama başladı. Nerede bir toplu tecavüz davası varsa ve içlerinde mevki sahibi insan varsa o davaya yayın yasağı geliyor, bu adamların adları topluma açıklanmalı ki birkaç yıl yatıp aramıza döndüklerinde aynı halta kalkışmasınlar...
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL