En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

Mavi kapak toplayan fırsatçılardan nefret ediyorum.

Kilo kilo topladık arkadaş bu kapaklardan, bir tane sandalye ancak etti.

Şimdi düşünüyorum da,

Eşekmişiz biz.

Bilmem kaç milyon mavi kapak toplayacağımıza, 300 kişi

Adam başı beşer lira versek en elektroniğinden sandelye alırdık,engelli kardeşlerimize.

Ama tabi,içtiği suyun mavi kapağını alıp bir kutuya atmak daha "kolay"

İnsanlar ne kolay vicdan temizliyor.

Üç tane şişe kapağı getir vicdanı götür,en afillisinden hem de.

Yakın zamanda şöyle bir site kurmuşlar ki,

Aylardır kafamdaki şüpheler daha bir gerçek oldu.

Bu da bana kapak olsun. En mavisinden.
insanların ''bakın ben ne kadar havalıyım, ne kadar havalı şeyler yapıyorum'' gibi bi izlenim bırakmak adına her başlık altında konuyla alakalı alakasız bu yaptıgı şeyleri dile getirmeleri, araya sıkıştırmaları. tamam anladık çok coolsun çok farklı bi hayatın var da (sana göre tabi) bize ne bundan veya kime ne. cidden çok itici.
kurtuluş savaşında ingiltereyi, fransayı yendik diyenlerden nefret ediyorum, azıcık tarih bilginiz olsun yahu sadece azıcık. bu savaşta sadece daha dün kurulan yunan krallığını yendik...

bir uçak düştü diye başladı yine ultra nasyonalistlerimiz savaş savaş savaş diye, yine bir milliyetçi faşist dalga daha ortalıkta... ama adamlar da haklı tek girdiğimiz büyük savaşın oyununu bile yapmıyor adamlar.85 senedir hiçbir savaş gururu yaşamamışız, hep seyret hep seyret nereye kadar... . kıbrıs savaşı dışında 'action' yok ki o kıbrıs savaşında da en büyük insan kaybı verdiğimiz saldırı da karadan aldığımız yanlış koordinatlar sonucu kendi gemimizi vurup yüzlerce askeri tek bir seferde katletmemiz.

konuyla ilgili;

http://www.zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=171795
Ekmek parasını kazanmaya çalışan spiker kıza, "at ski" dedirtip eğlenebilen insanlar,

Çok sinirleniyorum size

Umarım hepiniz at skinin altında kalırsınız.
badem bıyıklılardan nefret ediyorum. mahvettiniz ülkeyi o.. çocukları

(oh be rahatladım biraz)
Bir koyup beş alıcılardan nefret ediyorum.

Bunları bir 20 sene evvel defedebilmiştik,,

Şimdi yine hortladılar.

Bu bir koyup beş alıcılar,

Ezebildiklerine koyup koyup kazanmayı adet edinmişler.

Öyle bir adet ki bu, "Neo-Liberal-İslam" sentezine ancak yakışır.

Bu, Neo-Libo-Şerro arkadaşlara hitaben küfrediyorum, başlattığınız hiç bir savaşın yanında olmam ben. Yedi ceddimin ırzına geçseler yine olmam. Amcanız,onu bunu bombalarken siz de ona özendiğinize göre hakettiğiniz tek şey ........ (budur)

Selametle yersiniz umarım.

Tarih bir koyup üçün birini alanlarla dolu, bu da size sargı bezi olsun.
Düğünlerden ben de nefret ediyormuşum meğersem
evin tam karşısındaki düğün salonundan nefret ediyorum. haftasonları hiç bu kadar çekilmez olamazdı heralde.
düğünlerden nefret ediyorum
O an çok lazım olan bir eşyamı tüm aramalarıma rağmen bulamamaktan nefret ediyorum.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL