Mavi kapak toplayan fırsatçılardan nefret ediyorum.
Kilo kilo topladık arkadaş bu kapaklardan, bir tane sandalye ancak etti.
Şimdi düşünüyorum da,
Eşekmişiz biz.
Bilmem kaç milyon mavi kapak toplayacağımıza, 300 kişi
Adam başı beşer lira versek en elektroniğinden sandelye alırdık,engelli kardeşlerimize.
Ama tabi,içtiği suyun mavi kapağını alıp bir kutuya atmak daha "kolay"
İnsanlar ne kolay vicdan temizliyor.
Üç tane şişe kapağı getir vicdanı götür,en afillisinden hem de.
Yakın zamanda şöyle bir site kurmuşlar ki,
Aylardır kafamdaki şüpheler daha bir gerçek oldu.
Bu da bana kapak olsun. En mavisinden.