Bazı insanların yaşadıklarına inanmıyorum ben. Mesela çok güzel insanlar. Yoklar efendim aslında,fotoşop onlar. Yok böyle biri,yaşamıyor,anlıyor musun ? Resim o. Ama o resme bakıp bakıp kendinden geçen kendine reankarneler var.
Arkadaşım
bu varsa
şu da var.
Arkadaşım
şu varsa
bu da var.
Bir de bu fotoları kimliği belleyenler var.
Arkadaşım yapma bunu,sen değilsin o. El alemin fotoşopunu kimliklenme.
Yok o çünkü.
Yoksun sen ?
Anladın mı ?
Yoksun.
Ben çok kızıyorum böyle şeylere çokkkk