En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

''Birkaç Mehmet şehit oldu diye TBMM toplanmazmış'', toplanır toplanmasınada buradaki kritik soru şu: ''bu birkaç Mehmet' in kim olduğu?''. Yani, eğer babası işçi ya da memur olan Mehmet' lerden sözediyorsak zaten onlardan çok var, ama babası milletvekili gibi ''çok değerli şahsiyet''lerin oğlundan bahsediyorsak, işler değişir. Çünkü, bu ülkede vatanı savunurken mayına basıp sakat kalmak ya da bombalarla paramparça olmak sıradan polis ve askere düşer, bir milletvekili oğluna yakışan Hakkarinin dağlarında terörist kovalamak değil, canını sıkan bir karakol polisi karşısında hazırola geçirtmektir, OLAY BU KADAR AÇIK VE NETTİR...
Kırık Cornetto külahları, keyfi eziyete çevirir.
Bazı insanların yaşadıklarına inanmıyorum ben. Mesela çok güzel insanlar. Yoklar efendim aslında,fotoşop onlar. Yok böyle biri,yaşamıyor,anlıyor musun ? Resim o. Ama o resme bakıp bakıp kendinden geçen kendine reankarneler var.

Arkadaşım bu varsa şu da var.

Arkadaşım şu varsa bu da var.

Bir de bu fotoları kimliği belleyenler var.

Arkadaşım yapma bunu,sen değilsin o. El alemin fotoşopunu kimliklenme.

Yok o çünkü.

Yoksun sen ?

Anladın mı ?

Yoksun.

Ben çok kızıyorum böyle şeylere çokkkk
yaş pastanın ve güllacın üstünde konu mankeni gibi duran fişneden nefret ediyorum
Taraf tutan insanlardan hoşlanmıyorum. Nefret diyemem. Ama insanların çok büyük bir kısmını kapsıyor.
Müziğe haram diyen, stüdyoda kayda girdik diye yanacahhsınn!111!!!! diyen yaratıklardan nefret ediyorum.
aşkı,sevgiyi ayağa düşürüp yapış yapış ilişkiler yaşayan ruhsuz,hissiz yeni nesilden nefret ediyorum...
Bir KPSS'yi daha geride bırakmışız. KPSS sonrasında ise herkes birbirini suçluyor. Binlerce forum girisinden birinde PKK'lı diğerinde CHP'li bir diğerinde ise badem bıyıklı başka birinde ise "Bordo klavye" olmanız kaçınılmaz. Ama şunu anladım ki, insanlar sahtekarlık söz konusu olduğunda kendilerini haklı çıkarmak için insan üstü bir efor sarfetmekteler:

KPSS'de yanlışını,doğrusunu birlikte saydığımız arkadaşımın doğru-yanlış sayısı bugün çok ama çok farklı gözüküyor. Bu adama kim ne diyecek şimdi ?

Sınavı geçerli sayılan kişi sayısı 931.093

Ama sınav sonuç kağıdındaki kişi sayısı: 924.739

Bu ne ? Eminim şimdi bir yetkili kişi gelip sapır saçma bir yama yapar bu verilere.

Öğrenilmişlil çaresizliğin her saniyesi yaşanıyor bu ülkede.

Hayırlı olsun hepinize.
Tek gecelik yatıp kalkmanın adını ''tek gecelik aşk'' diye çevirip aşkın adını kirletenlerden nefret ediyorum...
Hemen hergün şehit veren bir ülkede, sırf olimpiyatlarda madalya aldığımız için bir tarafını yırtanlardan nefret ediyorum...
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL