En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

Yakışıklılığımdan nefret ediyorum.

O kadar güzelim ki.....

İnsanlar benimle konuşmaktan çekiniyorlar.

Halbuki bir bilseler,içimde ne kadar çirkin biriyim.

Dışım Brad Pitt,İçim İlyas Salman benim.

Keşke günümüz biraz daha cesur olabilse

:((

Ah ah..........
Ö'den ve Ö'den nefret ediyorum. B'ye bazen gıcık oluyorum.

Güzel kızlardan da nefret ediyorum
Pırasa (O pırasa var yaa o pırasaa..)

Bamya

Kapuska

Yemeğin içine doğranmış iri iri soğanlar.
ayakkabılarını inatla içeri almayan komşulardan ve de hadi almadı böyle eşeklik etti çıkarttığı gbi bırakan komşulardan öldüresiye nefret ediyorum
Bu sabah öğrendim ki, harçlar kalkmış. Birinci öğretim ve açık öğretimde harçları kaldırmışlar.

İkinci öğretimde ise harçlar devam ediyor.

Artık umarım kanun manun bir şeyi değiştirirler de,orda da harçlar kalkar.

Benim esas nefretim şu, bu hükümet ve öncülü sağcı hükümetler, elinde pankart "parasız eğitim haktır" diyen gencecik insanları içeri tıktılar. Bir kısmı hala içeride. Bu konu ne zaman açılsa, polis arkadaşlar "abi siz bilmiyonuz,onların kökü farklı" falan diyorlar. Sanırsın 18 yaşındaki genç, Cevat Yurdakul gibi 7 kişinin tescilli katili. Ne yapmış bu genç, Cumhur'un önünde pankart açmış. Suça bak,AMK. Suç,bu. Suçlama bu. Örgütün bilinen tek eylemi bu. Nasıl örgütse artık. Hadi ya,nasılmış kökü diyorsun,polis arkadaşa. Öyle işte diyor,polis arkadaş. Anladın sen ? Ne anlamam gerekiyorsa artık AMK.

Cumhurun önünde,önünü açsan en fazla darp ederler,derdestle iki gece yatarsın.

Cumhurun önünde,pankart açınca bu oluyor.

Sonra "yetmez ama evet" diyorlar,adam katil lan,"pişman değilim" yine olsa yine yaparım diyor,salıyorsun. Bu gencecik insanın giden 8 yılı kimsenin önünde olmuyor. Ben böyle şeyin,AMK. Ne demekse AMK de AMK,bilmiyorum,insanlar sinirlenince diyor,ben de diyorum AMK. 7 kişiyi öldür ama kimi öldürdüğüne dikkat et. Yeter ki, cumhurun önünde "pankart açma".

Şu yazıyı,hiçbir devlet kurumunda dinlendiremezsin. Yoğun şüphe suçlamasıyla hakkında işlem başlatırlar. Daha önce zarf yiyen varsa "yoğun şüphe","çalışma ahlakıyla bağdaşmayan davarnışlar" vb... lafızların ne manaya geldiğini iyi bilir.
düşümdüm şimdi de böyle gerçekten nefret ettiğim bişe bulamadım. ya herşeyden nefret ediyorum ya da herşeyden...
Yer: Sakarya. Yaş:14. Olay: Kız, 34 kişinin tecavüzüne uğramış. Durum: Dava daha başlamadı 20 kişi tutuklu 14 kişi serbest. Bu listede polislerde dahil kamu görevlileride var. Tahmin: Yeni bir N.Ç davası olacak yani ''rızası vardı denilecek''. Sonuç: Kızı yaşındakilerle ilşkiye girenler,sırf mevki sahibi oldukları için bu adamlara destek çıkanlar, bu adamları cezalandırmak yerine aramıza salanlar MİDEMİ BULANDIRIYOR...
Ingiltere, Amerika gibi egosu yuksek ulkelerden uzun donemli ogrenci ya da calisma vizesi almak tam bir cile.Parmak izinden teninin rengine, sosyo ekonomik durumundan son on yilda bulundugun tum ulkelere kadar butun demografik ve kisisel bilgilerini vermen gerekiyor. Kendi devletinin her adimini gozetledigi yetmezmis gibi onlar da gozetlesin elbet seni.

Bir de oyle sacma sapan sorulari cevaplaman bekleniyor ki sanki potansiyel suclu ve hastalik tasiyicisin."Yuksek riskli" ulkenin vatandasisin sen cunku, ne yapacagin belli olmaz. Isin gucun dunyaya nasil zarar versen onu planlamak. Yeni yeni hastaliklar icat edip hobi olarak hastalik turizmi yapmak. Ne kadar basarili, egitimli bir insan olman hic bir fark yaratmaz; seni tanimlayacak etiketler dogustan bahsedilmistir sana. Bir de vize almanla da is bitmez tabii. Gumruk gorevlisinin yer yer asagilamalari, yer yer supheli suzmeleri uzerinde olabilir, gardi dusurmemen gerek. Onunden gecen uyduruk "dusuk riskli" ulke vatandaslar kafilesinin yuzune bakmayan gorevli senin yuzunu ayrintili bir taramadan gecirir.

Dunyanin neresine gidersen git hep ayni panopticon'dasin, hep bir gozetim altinda...
Tutaste,özellikle de,bir elinde epilatör, öbür elinde cımbızla dolaşan feministlerden nefret ediyorum. Güneş ışığında,kabak gibi parlayacaklar ellerinden gelse. Kaş aldırmalar,burun kılı yolmalar,çene tüyü temizlikleri,burada açık açık söylemeye utanacağım ve birçok bayan kuaförünün arka odalarında yapılan kıl yolma ayinleri....................

Hem Feministim diyeceksin hem de, varlığının parçası,o güzelim,samur renkli tüyleri,hunhurca yolacaksın.

İğrenç bir şey.

Senin parçan o tüyler.

O kıllar senin.

O kıllar yok diye seni kabul edecek herkes düşmanın olmalı.

Kıllarınla güzel olmalısın sen. Kıllarınla sevmeli,seni seven.

Kıllı bacaklarının güzelliğini göremeyen,

Kıllı kollarında oynaşmayı beceremeyen,

Senin de bıyıkların olduğunu bilmeyen,

Ayva tüylerini öpemeyen,

Kimse, seni sevmemeli.

Çünkü aşk öyle bir şey. Kıllı bir şey. Kalbin kılları kadar güzel bir şey.
Feministler bile bu kadar güzel dile getirmemiştir bu meseleyi Havlayankuzu=)
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL