En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

Geç gelen otobüsler

Tıklım tıklım gelen otobüsler

Tın tın giden otobüsler
Bir takım şerefsizler,iki haftadır kafayı travestilerle bozmuş.

Ne erkek ne dişi,kim bu üçüncü kişi....... vb... birbirinden yavşakça sloganlar atarak,ateş yakan,bozguncu çetesi,birdenbire namus bekçisi kesilmiş durumda.

Neden acaba diye sorarken,şu haberi gördüm.

Birdenbire tüm sorularım cevap buldu.

Benden sonra,"istenmeyen komşu" statüsünde ikinciliği kimseye kaptırmayan travesti kardeşlerime sabır diliyorum. Yakınlarda olsam,kazmamı kapar,bozguncularla uğraşırdım. Ama heyhat.........
Hayvanların katledilmesine onay veren gerizekalılar.
Facebook ve bilumum sosyal paylaşım saçmalamalarında,kendi resmiyle oynayan 19 yaşın üstündeki herkese sesleniyorum,hepiniz manyaksınız,saçmasınız ve aynı zamanda megolamaniniz var. Bir insan kendi fotoğrafıyla neden bu kadar uğraşır ? Neden her yere,kellesinin posterlerini yapıştırır ?

Dağılın.
HavlayanKuzuya tşkler renk kattın geceme :)
Sizden çok basit bir ricam olacak:

Bir an, gözlerinizi kapayın,dilerseniz şu müziği de açabilirsiniz, ve internetten öğrendikleriyle,zayıflamaya çalışan,şişman bir insan olduğunuzu hayal edin.

Bir şişko olarak,en büyük rüyanız,üzerine reçel dökülüp yenebilecek bir beden sahibi olmak olsun.

Ve şimdi bu şişkonun,şu sitedeki hareketleri yapmaya çalıştığını hayal edin.

Bu resimlerdeki adam kim, şişko insan kim ?

"Ben kimin ve burada ne işim var"

diye soruyorsunuz değil mi ?

Küçük testimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.

İmza: ŞİB

NOT: Eser miktarda,erotizm içerebilir.
insanlardan
arkadaşlarla toplaşıp harala gürele film izlemek,bu tabiri duymak bile canımı sıkıyor,film dediğin sessiz bi ortamda,tek başına,mümkünse kulaklıkla,gece ve ışıkları söndürüp izlenmelidir,o kalabalıkta bi tane angutun çıkıpta filmin içine etmesi an meselesidir ve sizin de onun gırtlağına sarılmanız an meselesidir,boşuna katil olmaya bile değmez o.O
Selma Altın'ın,billur sesli,melek kadının,kulak zarını,kasıtlı olarak patlatmışlar.

Grup Yorum'la ne alıp veremedikleri vardır ?

Bu kadınla ne alıp veremedikleri vardır ?

Bu nefret nedendir ?

Çok üzgünüm şu an.

Bu kadın,şu okuduklarınızın onda birini bile hak ediyor mu ?

Şu sesi duyan insan,ona nasıl zarar verir ?
Filmin sonunu seyircinin yorumuna bırakan yönetmenlerden,

Aslında hepsi rüyaymış finalli filmlerden,

Sütlaçtan ( tarçınlıysa = Nefret x 2 ),

Sevgilimin kızdığında susmasından,

Uyurken sessiz sessiz odamın derlenip toplanmaya çalışılmasından,

Böyle olacağı belliydi diyen insanlardan,
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL