Bir takım şerefsizler,iki haftadır kafayı travestilerle bozmuş.
Ne erkek ne dişi,kim bu üçüncü kişi....... vb... birbirinden yavşakça sloganlar atarak,ateş yakan,bozguncu çetesi,birdenbire namus bekçisi kesilmiş durumda.
Neden acaba diye sorarken,şu haberi gördüm.Birdenbire tüm sorularım cevap buldu.
Benden sonra,"istenmeyen komşu" statüsünde ikinciliği kimseye kaptırmayan travesti kardeşlerime sabır diliyorum. Yakınlarda olsam,kazmamı kapar,bozguncularla uğraşırdım. Ama heyhat.........