İnsanların kıllarıyla bu kadar çok uğraşmaları sinirimi bozuyor.
Kabul edelim,kıl denen şey bir gerçek.
Hayvanlığımızın güzel anılarından böylesi ucuz numaralarla kurtulamazsın.
Ağda,epilasyon,lazer,hürrem yağı vb.....
Kılların var senin.
Sen kıllarınla güzelsin.
Uzak tut o epilatörü,güzel bacaklarından,
Zarif kollarından.
Kıllarındır seni hür yapan.
Sen kıllarınla güzelsin.