Her geçen dakika beni ülkemizin "kolpalık" düzeyine dair inanılmaz örneklerle buluşturmaya devam ediyor.
Gaziyi evine otobüsle yollamışlar.Bu da büyük olay olmuş.
Her yıl bu ülkede kaç insanı cebine yol parası diye 7 lira koyup Türkiye'nin bir ucundan bir ucuna askere yolluyorlar haberin var mı ?
Bu adama ayda 20-23 lira verip al geçin diyorlar ses eden yok
Bu adamı borcu harcı varken evinden alıp 15 ay zorla askerde tutuyorsun ses eden yok,
Bu adama silah verip git öl diyorsun ses eden yok,
Bu adam,askerden sonra işsiz güçsüz açta açıkta dolaşınca ses eden yok,
Bu adamın babası anası ayda 340 lirayla geçinmek zorunda bırakılıyor ses eden yok,
Bu adam,parasızlıktan evlenemiyor ses eden yok,
Bu adam,evlense çocuğu aosa ona dondurma,çikolata,çukulata ve gofret alamıyor ses eden yok,
Bu adamın "adam" yerine konmak için tek şansı ölmek. O zaman bir yerlerde haber olabiliyor da aksi halde salla gitsin. Bu iş böyle.