En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler
Her şeyi kendi işine geldiği gibi yorumlayan insanlardan nefret ederim. Ha bir de onca şey söylersin ya sadece -işine gelen- tek bir cümleyi alır onu yorumlar.
Buradan:
Maaşını bir günde ikiye katlayan Zehra Hanıma,
2768 dolar kazandığını iddia eden,kaldırım mühendisi İsmail Beye,
Tek tıkla,Ipad kazandığını öne süren Ahmet abiye,
Hürrem yağıyla tüm kıllarını döken, Peluş Sabri'ye
Ve son olarak, African Mango'yla kendini kaybeden dombili Osman'a,
Sesleniyorum.
YETMEZ AMA BELKİ ???
KAFALARINA UFO DÜŞESECİLER.
''Bana dokunmayan yılan bin yaşasın'' düşüncesinde olanlar midemi bulandırıyor...
Kıllı adamlardan nefret ediyorum.
Her tür kıllı adamdan nefret ediyorum.
Hepsinden.
LAnet olsun,kıllı adamlara.
Ne iştah kaldı
Ne istek.
Google Adsense'in ofisini basmak istiyorum.
Sözler hazırladım,kıllı adamlar.
Hem şizofren hem kıllı
Yuh ama.
sabah sabah nefret edesim geldi;
Beyonce nin baldır bacak şovundan ve itici dişil danslarından nefret ediyorum.
Sesini kullansan yeter be güzelim.
Sümükten ve insanların hayatına sümük gibi yapışan insanlardan nefret ediyorum.
Zorla zaman tüneline sokmuşlar beni :(
Ayıp yahu.
Zaman tüneli istemiyorum ben.
Zuckerberg,ille gel diyosun yani.
Yan komşum gibi sırf yaşı biyolojik olarak belli bir düzeyi aştığı için saygı görmeyi hakettiğini sanan insanlardan nefret ediyorum.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.