bu sitenin bir gün elveda diyebileceği düşüncesinden nefret ediyorum.tek tek girdim izlediğim filmleri,tek tek verdim puanları,tek tek ekledim izleme listemi.eğer bir gün bu siteye bişey olacaksa önce bana haber verip,önce bana soracaksınız,saksı değilim ben.-cümleye insan evladı gibi girdim ama çıkışım pek muhterem olmadı idare edin-
çocukken evin penceresine doğru " anneeee" diye bağırdığınızda " babaaanneee" diye bağıran mahallenin pusuya yatmış pis cocuğu.. o gün bugündür seslenemem anneme.. hiç karavana geçmez.. pusuda diye ondan diyorum.. kim seslenirse olduğu yerden fırlar gelir.. evet. mesut ve mesut gibiler.. sizden nefret ediyorum!!
Biz humeyniyi seviyok Atatürk' ü sevmiyok diyen allar güller içinde (!) tv de gördüğüm 2 sinsi karıdan nefret ediyorum...Haaa hakim yaka badem bıyıklılardanda..
Şu an anladımki bu sitede takıntılı arkadaşlar var. Yazdığım yorumları bir süredir kontrol etmiyordum bir bakayım dedim, sağolsun bir arkadaş sıradan eksileri basmış. Demek ki bu işten haz alanlar var. Aslında normal, yani herkesin kendine göre rahatlama şekli vardır. Çok sevgili filim adamı ya da madamı, eksilerini büyük bir heyecanla bekliyorum ve sana son sözümü söylüyorum ''ÇOK DA TIN''...