Her yerde Ipad,Iphone reklamı görmekten bıktım. Bal reklamlarını geçti.
Ayrıca, Iphone diye yatıp kalkan arkadaşların bazısının gerçekten enayi olduğunu düşünüyorum.
Zira bu kadar çok enayi olmasa Jobs gibi bir adam, Iphone 3G gibi bir cihazı hala nasıl satabilir ?
Bak topluma hakaret ve mali işlemlere zarar verme suçunu işliyorum şu an.
Ama yapmayın,etmeyin ?