En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

şu hanım hanımcık komşu kızları vardır hani,ayaküstü karşılaştıkları amcalara,teyzelere selam verip hal hatır sorarlar,yardım ederler,teyzeler hep oğullarına ideal eş adayı diye düşünürler,pek terbiyelidirler fekat bu komşu kızları hiçte göründükleri gibi değillerdir,saman altındn su yürütüp pek çok komşu çocuğunu ayartırlar,pek çok haltı yerler ama hep masumdurlar,hep sırtları sıvazlanır,ne güzel komşu kzıydın sen x abla,ah ah ben sizi bilmez miyim ben sizi...
arka arkaya 5 bardak su içen insanlardan içme eylemini gerçekleştirdikleri sırada nefret ediyorum. özellikle de damacanadan içerlerken. amk sanki çölden geldiler.
İnsanlara sorumluluk konusunda ciddi demeçler verip yapmalarını beklerken, kendi sorumsuzluğumdan her işimin yana yatması
"ben yaparsam olur"cu olup bir türlü iş yapmayıp, sürekli sabun köpüğünden bahane yaratıp, işi laf salatası ile götürmeye çalışıp ve böyle yaparak kendilerini zeki karşılarındaki aptal yerine koyduklarını ama karşılarındaki kişilerin her şeyin farkında olduğunun farkında olmayanlar, olamayanlar :)
yolculuk öncesi hissetiğim ruh halimden nefret etiyorum.gerginlik desen değil,heycan desen biraz,garip bir ruh hali....
mavi ekran
900 küsür sayfalık dersin bütünleme sınavında tek soru sorup yaz okulunda para kazanmayı amaçlayan üniversite hocalarından nefret ediyorum. çok ah aldın sıtkı ç. çıkar bunun acısı..
sence hayatın anlamı nedirkuzu? (ciddi cevap isteriz,gerçi soru pek ciddi değil ama yine de ciddi bir şey gibi düşünürsek)
Hayatın anlamını çözmüşken onu satamamak çok koyuyor :(
Yanlız kalmak istediğimde, insanların tümü.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL