En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

hayatımdan bir türlü siktir olup gitmek bilmeyen insanlar var arkadaş,buna ne anlam vereceğinizi varın siz düşünün.
Bencil insanlardan ölesiye nefret ediyorum. ''uyumam lazım uyanınca ararım/yazarım.'' dediğim halde ısrarla ''bişey sormak için'' arayanlara yazanlara uykumu bölenlere sinir oluyorum. Uykum çok kıymetlidir herkes bilir bunu. Onu da geçtim bişey rica etmişim, saygı duysanıza..

Belki kendimle zaman geçirmeye ihtiyacım var, belki bugün sizin sorunlarınızla uğraşacak enerjim yok, belki keyifsizim..

Ama yok.. Hayattaki en önemli şey sizsiniz, sizin o anki karmaşanız..Ben de terapistim ya gelin kusun içinizdekileri, hiç sorun değil.

Bu kadar sinirlenmeme rağmen hala yardımcı olmaya çalışığım için de suç bende.

Ne b*k yerseniz yiyin demem lazım çünkü size.
ahhh kuzucuğum ben de '' bayılıyorum'' o muhafazakar kesme ve öğretiklerine.garip garip şeyler geliyor kulağıma öğrenciler aracılığıyla fıttırıyorum duyduklarım karşısında.ne anlatıyorsan anlat kardeşim yeter ki ben duymayayım.öğrenci dersin ortasında namaz kılmak istiyor.yok desen sen kötü oluyorsun.elin çocuğun eline değiyor ''ya hocam abdestim bozuldu'' lafı karşısında dona kalıyorum.bir din dersi bu kadar mı şekilci anlatılır.'' niyettten'' ne haber.niyetin önemli yavrum desem de acıyorum bu milletin çocuklarına.neferet ediyorum diini bu kadar şekilci yaşayan ve yaşatan eğitimci arkadaşlardan...
Bu muhafazakar algılara alınıyorum. Şimdi iki öğretmen düşünün:

Birincisi, haftasonları okulda etüt açıyor, haftaiçi günlerde sürekli onlarla ilgileniyor,yemeğini onlarla yiyor,çayını onlarla içiyor,tüm öğrencilerde telefonu var,kendini öğrencilerine vakfetmiş kadın adeta,bu da yetmiyor, evine götürüp özel ders verdiği öğrenciler var,dinlenmiyor,beklemiyor,acımıyor,kendini ortaya koymuş...........

İkincisi,çocuklara elif,ba öğretiyor(muş), güya "seç"meli malum derslerde birinciy(miş). Öğrettiğin nedir,arkadaş diye soracak oldum,sormaz olaydım.

Neyse,tahmin edin bu ikisinden hangisi üstün hizmet belgesi alıyor ?

Bence doğru cevabı buldunuz.
Ankamall IMAX salonunda, 5 Ocak 2013 Cumartesi günü 17:45 seansında Hobbit'i J sırasında (koltuk numaralarını unuttum şimdi) izleyen iki geveze ve bir o kadar da terbiyesiz dallama arkadaşlar.. Yüzünüzü kafama kazıdım ve hiç unutmayacağım =(

Filmin son 20-25 dakikası boyunca muhabbet sohbet off gırla giderken, bir yandan da cepten internete girmeler.. Ters ters bakıp cık cık yapınca da aynen konuşmalar şöyle gelişti aralarında:

"Amaan nolcak oğlum, yarın gelir bir daha izleriz, nedir yani.."

"Oğlum lan zaten daha bunun ikincisi vaar, üçüncüsü vaar, ohoo.."

"Tabii oğlum lan.."

Film bitip herkes kalkınca tabii içimde biriken öfkeyle bir "Gerizekalılar!" çektim kendilerine ama yetmedi.. Burada kusayım dedim nefretimi..
İnsanların memnuniyetsiz ve hep daha fazlasını isteyen hırslı dünyaları..

Yani biri bana akla uygun bi açıklama yapsın hele..

Üniversitede okuyan bi insan herkesin döküldüğü en baba derslerin birinden 62 aldığı için üzülür mü ki ?
lan saat beşte kalkmak zorunda olunur mu lan :(((

amma lanlı lunlu konuşuyorum lan.

Eski bir çocukluk vecizem aklıma geldi :

Lan deme lan babam kızıyo lan.

:)

Ehuuuu
sabahın köründe sağlık ocağında yürüyüşten sonra sıra kavgası yapan yaşlılardan. sağlık için yürüyüp saat 8 den sonra sıra kavgasına girip streste giriyorsunuz ya (her sabah mı olur bu olay arkadaş)ben size ne diyeyim. ben 16:30 da gelip bomboş sağlık ocağında işimi hallediyorum . bazı şeyler artık koyun olma muhhabetinden ilerleyerek hak savunma sevdasına dönüşmüş, bırakın kurdu kuzuyu insancıl olun biraz
yeni çıkan oyunun non steam crack'ini beklemek, beklerken dandik crack'leri denemek de denemek ama başarılı olamamak
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL