Film İndiren Yanmışİçi seni dışı beni yakar arkadaş.
Sinema biletlerine fiyat tarifesi çeken insanlardan nefret ediyorum. Semte,ilçeye,müşkülata ve üstüne oturdukları organa göre bir sattım oldu zihniyeti........
Tiksiniyorum sizden.
Bu ülkede gişesi belli,para kazanan sinemalar belli,geri kalanlara hem yaşam şansı bırakmayın,hem tekelleşin,sonra da "
sinemacılık öldü,500.000 dolarlık sistem kuruyooozz,diriltcez"" ayaklarına yatın. Ohhh.........
İyi ki,aklınız cebiniz kadar geniş değil. 500.000 dolarlık sistem kuracaklarmış :)) Güler misin,ağlar mısın ? Bu parayı tedarik edecekleri vatandaş veya vatandaşlar hayatlarının en pahalı havasını almak üzereler.
Geçmiş olsun şimdiden.
Hiç mi internetin ne olduğunu merak etmediniz,muhteremler ? Akıl fikir ve 500.000 dolar daha diliyorum size.