En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

Üst kat komşum...Sevmiyorum onu,belki nefret ediyorum.''Farklı şartlarda,farklı bir ortamda büyümüş olsaydı ya da başka bir insanla evlenmiş olsaydı,daha farklıbir insan olur muydu?'' diye düşünüyorum bazen.Yine aynı insan olurmuş gibi geliyor,nedense aksine inanamıyorum.
bazen yan komşuyla aynı odada oturuyomuşuz gibi bile hissediyorum darkscream.banyo penceresinden naklen geliyo sesler resmen.bu apartman gerçekten çok eski.ilk fırsatta doğru düzgün bi yer bulup çıkmayı planlıyorum :s

Ek olarak anlayışsız şef ve amirlerden de nefret ediyorum ! insanların sağlık sorunlarını bile kayda değer bulmayıp önemsemeyen,saçma sapan şeyler için izin verirken gerekli zamanlarda izin vermek istememek ya da insanı sıkıntıya sokmaya çalışmak için elinden geleni yapmak nasıl bi kafa yapısıdır bilemiyorum.allah sabır versin bana ne diyim.
Galadrielemin ol yesyeni apartmanlarda da aynı sorun var, hatta bence eski apartmanlar ses yalıtımı konusunda daha iyiler, şahsen ben hergün herkesi dinliyorum gayet de net olarak valikonağı cd.nin hemen arkasında 2-3 yıllık bir apartmanda oturmama rağmen. hayır ses yüzünden insanların birbirini katlettiği bir ülkede yaşıyoruz ama yalıtım nedir nasıl yapılır neden yapılır bilen yok yahu? yalıtımlı bir evde oturmak için ille de 400bin liraya ev almak mı lazım?
Masum köylülerin,canını yakmak için fırsat kollayan, DOLE şirketinden nefret ediyorum.

Onun muzlarından da nefret ediyorum.

Pisler.
2-3 haftadır her cumartesi sabahın 9unda elektrikli süpürgeyi çalıştırıp,sabah sabah apartmanı inleten gerizekalı komşudan nefret ediyorum.hangi komşu olduğunuda bilmiyorum.eski ve duvarları ince bi apartmanda oturmanın cilveleri işte..
Film İndiren Yanmış

İçi seni dışı beni yakar arkadaş.

Sinema biletlerine fiyat tarifesi çeken insanlardan nefret ediyorum. Semte,ilçeye,müşkülata ve üstüne oturdukları organa göre bir sattım oldu zihniyeti........

Tiksiniyorum sizden.

Bu ülkede gişesi belli,para kazanan sinemalar belli,geri kalanlara hem yaşam şansı bırakmayın,hem tekelleşin,sonra da "sinemacılık öldü,500.000 dolarlık sistem kuruyooozz,diriltcez"" ayaklarına yatın. Ohhh.........

İyi ki,aklınız cebiniz kadar geniş değil. 500.000 dolarlık sistem kuracaklarmış :)) Güler misin,ağlar mısın ? Bu parayı tedarik edecekleri vatandaş veya vatandaşlar hayatlarının en pahalı havasını almak üzereler.

Geçmiş olsun şimdiden.

Hiç mi internetin ne olduğunu merak etmediniz,muhteremler ? Akıl fikir ve 500.000 dolar daha diliyorum size.
Bana konuşma hakkı verilmemesi. Hani konuşup konuşup silersin ya birini, yahut çekip gidersin, heh işte o.

Bir de iki kişinin tartıştığı bir konuya üçüncü kişinin müdahale etmesi. Müdahaleyi geçtim, sırf yakının diye olayı doğru dürüst bilmeden etmeden, tek taraftan -yakınından- dinleyip ona inanman. Hayır bir de karşı taraftan dinle, yok.
sinema da arkamda önümde sağımda solumda birinin bir şeyler tıkınması, gerçi onlardan bir keresinde intikamımı almıştım ya neyse yine de nefret ediyorum işte... he nasıl mı intikam aldım. arkamda mısır yiyene artık dayanamadığım bir noktada , yuh artık patoz gibi tepiyorsun demem hiçte beklemediğim bir şekilde tüm salonun bir anda gülmekten yarılmasına sebep olmuştu. eleman bir süre bozuntuya vermeyip yemeye devam etmeye çalıştıysada çok kötü olmuştu artık ya sinemaya gitmiyordur yada gittiğinde tıkınmıyordur herhalde.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL