En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

masaya ve bardağa aynı anda yapışıp bardağı kaldırdığında kendini aşağı atan; kendi kendine masadan aşağı kayıp düşen çay tabaklarından nefret ediyorum.
Pınar üçgen peynirin kalmayışı ve ülkerin iğrenç üçgen peynirine muhtaç kalışın,iliklerime kadar işleyen,namussuz çaresizliği.................

Keder böle bi şey :(
bir nisan ve şakaları
Haaa bi de şu var: belki bunu hafif alkollü olduğum için söylüyorum bilmiyorum ama siz hafife almayın bence:

Necip Fazıl şunu demiş,Necip Fazıl bunu demiş diye olaya giren Facebook dingillerine de çok sinir oluyorum.

Kusura bakmayın ama Necip Fazıl o kadar da alim adam değildi. Beni hiç sevmezdi mesela. Halbuki ben ne güzel bi kuzuyum.
İşine gelince U.S.A.'ya saydırıp

Küçük Amerika olmakla övünen

G.t kafalıların arasında yaşıyorum.

Cidden anatomik olarak da bu insanların mabadlarıyla düşündükleri kanaatindeyim.

Ortadoğu fatihi,

Ümmet şahikası,

2.Osmanlıcılar

????? bunlar ne lan ?
Tüpün bitmek için cumartesi gecesini beklemesi !! Pazar günü kahvaltıdan sonra çay keyfi yapmakta yalan oldu.Nerden bulucam pazar pazar tüpü ben :(
Güzel güzel uyurken saçma bir sebeple uyandırılmak.En nefret ettiğim şeylerden biridir.
Aslında yanlış bende,benim baytara gitmem lazımdı Kaede.

Sonuçta Kuzuyum.

Ne işim var,insan doktorunda.
haha hastaneler efsanedir:) ünideyken arkadaşın kafası yarıldı en yakın poliklinikte kafasına dikiş attırdık. bir iş için okuldaki hastaneye uğradık, arkadaş dedi hazır hastaneye geldik dikişleri de aldırayım. doktor ne dese beğenirsin: kim diktiyse o alsın dikişlerini. iyice esnaf olmuş bu adamlar bizi nesne olarak mı görüyorlar nedir. perde diktirmeye götürüyoruz sanki:)
Geçen dahiliye servisine gittim.

Doktor bana bir uzmana görün dedi.

E sen nesin dedim ?

Ben de bilmiyorum dedi.

Bu ne lan ?
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL