6 yıl önce
1917 filmine yorum yazdı:
Altına Hücum filmine yorum yazdı:
Abi sen nasıl bir üstadsın ya . Şimdinin kafasıyla o dönemi eleştirenleri bir kenera koyarsak ne büyük bir iş kotarılmış görüyorsunuz. Charlie Chaplinin dünyada sinema alanında en iyi üç beş kişiden biri olduğunu düşünüyorum. Her filmi keyifli her filmi izlenir. Sessiz sinemanın sesidir.
Bu filmiylede gene üstad çok iyi bir iş çıkarmış. Yönetmenin tüm filmlerini izlemiş biri olarak listemde orta sıralarda da olsa bu film yönetmenin emeği , dönemin zorluğunuda dikkate alırsak kusursuza yakın bir film olmuş. İzleyin , izlettirin gelecek nesiller kaçırmasın
Kış Uykusu filmine yorum yazdı:
Filmdeki herkes ya çok haklı yada çok haksız.Film boyunca o kadar çok gerildim ki en iyi gerilim filmlerinde bile böyle olmamıştım.
Marriage Story filmine yorum yazdı:
Oyunculuklarıyla ön plana çıkan çok gerçekçi bir film.Başarısının sırrı hikayenin veya tekniğinin müthiş olması değil sizi içine alan hayatta her zaman yaşanabilecek bir olayı gerçekçi bir şekilde anlatması. Scarlet mükemmel oynamış . Adam driver başta tam oturmamış gibi geldi ama sonradan açıldı başarılı buldum. Yan karakterlerde gayet iyi.
Uzun süresi ve kısıtlı senaryosuna rağmen hiç sıkmıyor. Diyalog filmlerinden hoşlananlara önerebilirim. Bence bütün evli ve evlenmeyi düşünen çiftler izlemeli.
Parazit filmine yorum yazdı:
Arada sırada Amerika güzellemesi yapmasa 1 puan daha fazla verebilirdim. Onun dışında temiz bir iş olmuş. Kore filmlerine aşina olanlar bilir sıra dışı ve vurucu filmler yaparlar . Bu filmde anlatmak istediğini farklı bir uslup kullanarak anlatmaya çalısıyor. Genel kanının aksine ilk bölümü gayet iyiydi. Sürekli yüzde bir tebessümle izledim. Filmin isminin neden parazit olduğunu zamanla anlıyorsunuz. Oyunculuklar ön plana çıkmış gayet iyi.
Genel olarak baktığım zaman oscar ödülü alması beni şaşıtsada , ortalamanın epey üstünde iyi bir film olduğunu düşünüyorum
El Camino: Bir Breaking Bad Filmi filmine yorum yazdı:
film gibi gelmedi.cok sevdiğim bir dizinin son iki bölümünü izlemek gibiydi. özlemişiz gerçekten. bir kaç yerde epey saçma gelen şeyler vardı ama göze batmadi. dizinin hayranlari için izlenmesi gereken bir film olmuş
Joker filmine yorum yazdı:
Joaquin Phoenix bence jokeri canlandırmamış. Joaquin Phoenix jokerin ta kendisi.
Bu kadar gerçekçi oması insanı rahatsız ediyor.
10/10 Senenin en iyilerinden
The Irishman filmine yorum yazdı:
İşte sinema budur. Bir film düşününki 3,5 saatlik süresine rağmen hiç sıkmıyor ve soluksuz izleniyor. Bunu başarmak scorsese gibi bir yönetmene yakışırdı.Kalitesiz saçma sapan filmlerin peynir ekmek gibi çıktığı şu dönemde böyle bir filme şükretmek gerekir. Hayatımızda böyle bir kadroyu bir arada daha göremeyiz. Oyunculuk şöleni var adeta. Herkes muazzam oynamış. Akıcılık da çok iyi hikayenın içine girebiliyorsunuz. Bu filmden çıkarılabilecek bir sürüde ders var. Görüntülere ve dönemin yansıtılmasına diyecek bir söz yok. Sinematogrofi ilgi çekici.
Gerçek sinema dilini yaşamak isteyenler için muazzam bir scorsese dokunuşu .
İzleyin ve keyif alın.
Bir Zamanlar... Hollywood'da filmine yorum yazdı:
Genel kanı , film tarantino filmleri arasında zayıf ama kendini izlettiren bir film olmuş. Bence öyle düşünüyorum. Mükemmel oyunculuklar , kaliteli görsellik ve prodüksiyon , dönemin iyi yansıtılması . Filmde bazı sahnelerin gereksiz oluşu dışında gram sıkılmadım. Soluksuz aktı gitti. Ben bir tarantino fanboyu olarak beğendim.
Ahlat Ağacı filmine yorum yazdı:
Bu kadar gerçekçi olması muazzam. Sindirebilmek için 1-2 hafta üzerine film izlemek istemiyorum. Büyük ustasın Nuri Bilge Ceylan
10/10
çatır çutur savas sahneleri bekleyenleri dumura uğratmış olabilir ondan sanırım bu kinleri.gayet güzel bir film olduğunu düşünüyorum
görsellik inanılmaz. oyunculuklarida beğendim.
bence izlenebilecek kaliteli bir film karsinizda şans verin. 8/10