Örümcek-Adam: Eve Dönüş Yok filmine yorum yazdı:
İzlediğim bütün marvel fimlerinden aynı hissiyatı alıyorum. Spiderman filmlerini daha çok seviyorum. Yine keyifli izlenebilir bir film ama daha sona aklımda pek bir şey kalmayacak çünkü bir saatten sonra hepsi aynı geliyor. Ek olarak en sevdiğim karakter Dr strange . Gene çok kaliteli ve yaratıcı sahneler vardı. Keyifli izlenebilir ama daha sonra akılda pek bir şey kalmayacak bir film