7 yıl önce
Çıplak filmine yorum yazdı:
Sinemada felsefenin nirvanası
Çernobil dizisine yorum yazdı:
Bir dizi düşününki izlerken kulaklarınızda reaktör sesi , dilinizde metal tadı ve yüreğinizde buruk bir acı hissettiriyor. Gitmediğimiz görmediğimiz bir yerin içine bizi hapsediyor.
İzlemek zor ve insanı duygusal açıdan zorluyor. Yönetmeninden oyunculuğuna ve tüm ekibi kutluyorum. Oradaki kahramanların hakkını vermişler. Bir insanlık dramını çok güzel anlatmışlar. Bürokrasinin o acımasızlığını da iyi hissettirmişler. 10/10
Enes Batur Gerçek Kahraman filmine yorum yazdı:
İzlemeyin ve İzlettirmeyin. Hatta siteden kaldırın.
John Wick 3: Parabellum filmine yorum yazdı:
John Wick 3 de serinin diğer filmleri gibi kaliteli bir film olmuş. Özellikle ilk yarım saati aksiyon açısından çok doyurucu . Bu filmdeki dövüş sahneleri inanılmaz gerçekçi. Film değilde sanki sokakta gerçek bir dövüş izliyorsunuz. Filmdeki yarı fantastik ve mistik evren sizi farklı bir boyuta taşıyor. Mekanlar, dövüş kareografileri,ve karakterler hepsi filmin içinde size inanılmaz bir haz veriyor. Son olarak Keanu Reeves demek istiyorum.Sinema dünyasında böyle kendine has karizmatik ve iyi bir oyuncu gerçekten çok az .Halle Berry'i görmek güzel olsada çok yaşlanmış ve eski çekiciliği kalmamış. Merakla 4. filmi bekleyeceğiz.
Coco filmine yorum yazdı:
Pixar gene şaşırtmadı. Harika bir animasyon izledik. Latin kültürü ve büyülü gerçekçilik akımını dibine kadar yansıtan , akıcı renkleriyle büyüleyen fantastik bir animasyon.
Müzikler, renkler, hikaye sıcacık. Çıkarılacak onlarca ders var .
İzleyin ve izlettirin
Avengers: Endgame filmine yorum yazdı:
Evet koca serinin sonuna geldik. Güldük ,üzüldük, heyecanlandık hemen hemen bütün duyguları yaşadık bu seriyle . Güzel bir veda filmiydi. Ne senaryoya nede filmle ilgili her hangi bir konuda eleştiri yapacak değilim. Kapanış filmiydi işte . Değişik bir hüzün kaplıyor insanı.
Teşekkürler marvel ailesi.
Captain Marvel filmine yorum yazdı:
Zorlama espriler , klişe Senaryo, ve muadili yüzlerce film gibi. Avengers: Infinity War - Part 2 filmine ısınma olsun diye izlenebilir. Onun dışında basit sıradan bir film.
Bir Yıldız Doğuyor filmine yorum yazdı:
Başıma bir şey gelmeyecekse "A star is Born " filmini ve lady gaga'nin oyunculuğunu beğendim. Bradley cooper'a ise diyecek laf yok döktürmüş.
Yeşil Rehber filmine yorum yazdı:
En iyi film oscarini alan " Green book" kesinlikle izlenmesi gereken bir film. Hollywood daha ölmemiş. Film ırkçılık üzerinden dostluğun , önyargıların ve insan olmanın önemini vurguluyor. Viggo belki de en iyi oyunculuğunu oynuyor. Mutlaka izleyin.
Roma filmine yorum yazdı:
Alfonso cuaron 'in 'Roma" filmini izlemek henüz nasip oldu. aldığı 3 ödüle birşey diyemem gerçekten sinematografi açısından harikulade bir film. Hikaye açısından ise çok yalın buldum. Derin bir hikaye sezemiyorsun . Filmde bolca metafor var. Tek planda çekilen sahneleri başarılı.Başrol kadın oyuncunun ise abartıldığı kadar iyi oynadığını dusunmedim. Ortalama oyunculuklar.Sonucta pek siritmayan bir yönetmen filmi olmuş. Abartıldığı kadar iyi olmayan ama başarılı bir film.