6 yıl önce
Birol Ünel kişisine yorum yazdı:
ALLAH Rahmet eylesin iyi bir oyuncuydu
Tenet filmine yorum yazdı:
Film için , şimdi mükemmel bir şefsin elinde bir mutfakta olabilecek tüm kaliteli malzemeler imkanlar her şey var ama sen bir ekmek dahi yapamamışsın gibi.
Ses efektleri, görsellik ,oyunculuk, harika bir hikaye , prodüksiyon tamam eyvallah hepsi harika fakat elde tutulur bir hikaye orgüsü maalesef yok.
Nolan dahi bir yönetmen evet müthiş bir hikaye sinemada yıllar geçse de yeni bir hikayeyle seyircisinin karşısına çıkıyorsun ama neden bu kadar içi boş. Filmde eksiklikler var. Hiç bir derinlik alamadım. karakterlerin içi boş. havada kalan bir sürü şey.
Kesinlikle daha iyi anlatılabilirdi çünkü nolan ağzından "oğlumda oğlum " lafını düşürmeyen bir acitasyon eşliğinde ortalıkda gezen bir karaterden daha fazlasını çıkartabilirdi.
Kafada epeyce bir soru ve derinlik olmadan film bitiyor ama bu karışıklık dahiyane bir yönetmenin elinden çıkan müthiş bir kurgudan dolayı değilde boşluklu ve iyi bir şekilde anlatılamayan hikayeden kaynaklı.
Sonuç olarak Nolan seviliyorsun ama bu kariyerinde ... DevamıFilm için , şimdi mükemmel bir şefsin elinde bir mutfakta olabilecek tüm kaliteli malzemeler imkanlar her şey var ama sen bir ekmek dahi yapamamışsın gibi.
Ses efektleri, görsellik ,oyunculuk, harika bir hikaye , prodüksiyon tamam eyvallah hepsi harika fakat elde tutulur bir hikaye orgüsü maalesef yok.
Nolan dahi bir yönetmen evet müthiş bir hikaye sinemada yıllar geçse de yeni bir hikayeyle seyircisinin karşısına çıkıyorsun ama neden bu kadar içi boş. Filmde eksiklikler var. Hiç bir derinlik alamadım. karakterlerin içi boş. havada kalan bir sürü şey.
Kesinlikle daha iyi anlatılabilirdi çünkü nolan ağzından "oğlumda oğlum " lafını düşürmeyen bir acitasyon eşliğinde ortalıkda gezen bir karaterden daha fazlasını çıkartabilirdi.
Kafada epeyce bir soru ve derinlik olmadan film bitiyor ama bu karışıklık dahiyane bir yönetmenin elinden çıkan müthiş bir kurgudan dolayı değilde boşluklu ve iyi bir şekilde anlatılamayan hikayeden kaynaklı.
Sonuç olarak Nolan seviliyorsun ama bu kariyerinde yaptığın belkide en zayıf iş.
Hitler's Circle of Evil dizisine yorum yazdı:
Konu olarak Hitlerin en önemli adamlarının biribirlerini yemek dışında pek bir halta yaramadığını merkezine alması kötü olmuş. Onun dışında izlenebilecek bir belgesel
Yeni Baştan filmine yorum yazdı:
Cahit Sıtkı Tarancı "Zamanla nasıl değişiyor insan. Hangi resmime baksam ben değilim " Sözünü söylemiştir. Evet değişiyoruz bu sadece kişide olmuyor , mekanda, dönemde ve hayatlarımızda köklü değişiklikler. İki yaşlı bir çift düşünün , arttık hayatlarında paylaşacak bir şeyleri kalmamış, tüketmişler birbirlerini. Biri geride kalmış o günleri özlüyor diğeri zamana direnmeye çalışıyor ve inkar ediyor.
Film buna paralel devam ediyor ve sizi sıcak , yer yer duygusal ve bir o kadar da komik olaylarla sarıyor. Fransız sinemasına aşina olanların keyif alacağı bir film
Oyunculuklar, mekan dizaynları, müzikler hoş.
Ufak tefek sorunları da olsa bence izlemeniz gereken hoş bir film.
Asfaltın Kralları filmine yorum yazdı:
sermaye ile emekçinin kapismasini anlatan güzel bir film . bu iki büyük oyuncu olmasa muhtemelen aynı tadı vermeyecekti ama oyuncular ve yan
karakterler çok iyi.siradan bir hikâyeyi ortalamanın üstünde anlatmışlar. çok fazla romantizme girmeden hikayeye odaklanmalari hoşuma gitti.
--- spoiler ---
filmle ilgili en büyük eleştirim ken miles in öldüğü sahne. bence çok yavan ve kötüydü. daha iyi cekilebilirdi.
--- spoiler ---
yarış temali filmleri genel olarak izlemesi keyiflidir bu filmde uzun olmasına rağmen akıp gidiyor. 7,5/10
Ateşböceklerinin Mezarı filmine yorum yazdı:
benim gibi korona karantinasinda izlerseniz yerle yeksan olacağınız film
filmi anlatacak söz yok. herkesin izlemesini tavsiye ederim fakat sakin ve huzurlu bir anınızda. zor bir dönemden geçenler için yıkıcı olabilir
The Platform filmine yorum yazdı:
evet platform sonunda izleyiciye kocaman bir soru işareti bırakıyor ama bu onu kötü film yapmıyor. distopik bir dunyada metaforlarla dolu iyi bir film.epey bir entri okudum herkes kendi çapında bir sürü metafor bulmuş. yönetmeninde istediği bu bir film yapayim ve herkes userinde düşünsün. bazı sahnelerde hassas olanlar için mideniz kaldirmayabilir ama bu tür filmlere asinaysaniz sizi tatmin edecektir. 10/8
Sex Education dizisine yorum yazdı:
bu tarz dizilere mesafeli yaklassamda bu diziyi biraz ayırmak istiyorum. tipik ergen dizisi degil heleki 2. sezonla beraber hemen hemen bütün karakterlerin derinine indiler bu çok hoş dizi gerekten akıcı ve içine çekiyor 2 günde 2 sezonu bitirdim. tamam otis biraz gerzek bir ergen yinede son sahnede çok sinirlendim diziyle ilgili en buyuk eleştirim arkadaş tamam gaylerde hayatın bir parçası ama yalap salap her bölümde neden erkekler öpüşüyor neflix çok ipnesin gerçekten rahatsızlık verici
Unorthodox dizisine yorum yazdı:
neflixde son zamanlarda izlediğim en guzel dizi. dunyayi yeniden keşfetmek gibi. öyle bir cemaat ki hakkında çok az şey biliyorduk bu diziyle resmen keşfediyoruz. öncelikli bu cemaat bana inanılmaz soğuk ve korkutucu geldi. böyle bir cemaatte insan nasıl yasar ve bogulmaz ki . işte bunun cevabını kahramanımız esty veriyor. bence izleyin ve izlettirin. estynin oyunculuğu ise son zamanlarda izlediğim en iyilerden rolün hakkini çok iyi vermiş