7 yıl önce
Örümcek-Adam: Örümcek Evreninde filmine yorum yazdı:
"Spiderman into the spider verse" senenin en iyi filmi ve animasyonu. Hatta çoğu siperderman filminden daha iyi.ozgun bir senaryo ,keyifli bir film.animasyon filmlerinde çıtayı epey yükseltmiş. Çok kaliteliydi.