3 yıl önce
John Wick 4 filmine yorum yazdı:
Top Gun: Maverick filmine yorum yazdı:
O kadar çok övüldü ve şişirildi ki bende mükemmel bir film izleyeceğimi düşünüm haliyle beklentimi çok yüksek tuttum. Sonuç kesinlikle overrated.
Tabi bu filmin kötü olduğu anlamına gelmiyor. Film ortalama bir film keyifle izleniyor.
O kültürü hissediyorsunuz fakat asla 7 den fazlasını haketmeyen bir film.
7/10
The Banshees of Inisherin filmine yorum yazdı:
Bakın bu sinema da çığlıktır. Gerçekten çok beğendim uzun zaman sonra boyle bir film izlemek sanat açısından ruhumu doyurdu diyebilirim. Muhtemel en iyi film adayım ve kesinlikle almalıdır.
Film de sinematografi inanılmaz başarılı. O renk paletleri , mekanlar,atmosfer anlatmakla bitmez.
Yönetmen ve oyunculuklar çok başarılı özellikle dominic rolün deki Barry Keoghan yaşamış rolünü
Filme gelecek olursak çok yıkıcı ve derin bir film. Filmden sonra uzun uzun düşünüyorsun kendin de sorgulamalar yapıyorsun. Empati yapmaktan kendimi alamadım. Doğru neydi ? Nasıl olmalıydı ? Kim haklıydı ? Yaşamımızın daha anlamlı olması için gerçekten gereksiz ve boş gördüğümüz şeyleri hayatımızdan çıkarmalı mıyız ? Tüm bu soruları filmle beraber kendime sorarken buldum kendimi.
Doktor Strange: Çoklu Evren Çılgınlığında filmine yorum yazdı:
Bir kaç özgün sahne dışında tamamen bomboş çok kötü bir marvel filmi.
Marvel , suriyeliler gibi senede bir kaç çocuk yapıp hızlı üreme özelliğini sinemada sürekli film yaparak deniyor sanırım bu yüzdendir ki birbirinin aynısı içi boş niteliği önemsiz bir sürü film ortaya çıkarıyor. Sinemada marvele verdiğim son sanş olabilir.
Don't Look Up filmine yorum yazdı:
Son zamanlarda izlediğim en güzel kara mizahlardan. Oyuncularda iyi olunca büyük keyif veriyor. İçinde yaşadığımız dünyanın karınca kadar beyni olmayan insanlardan oluştuğunu ve en sonunda da kendini yok edeceğini güzel anlatmış.
Çok keyifliydi. Şiddetle tavsiye ederim.
The Power of the Dog filmine yorum yazdı:
Öncelikle yine filmi artı ve eksi yönleriyle ayırmak istiyorum. Beynimin bir kısmı bu filmi beğendi ve övmek istiyor bir kısmı ise beğenmedi kötü eleştiri yapmak istiyor. işte böyle bir arada kalmışlık bir film.
Oyunculuklar çok çok iyi ,Benedict ve Kirsten zaten beğendiğim oyunculardı gayet iyi kotarmışlar ama benim gizli favorim Jesse gerçekten oyunculuk için farklı bir yapısı var her filme çok yakışıyor.
Filmin görselliğinde ve sinematografisine diyebilecek bir sey yok gerçekten kusursuz .Keyifle izleniyor.
Filmin en büyük eksisi bana göre hikayedeki boşluklar. Olmamış bir türlü o denge sağlanamamış Derinlik hiç yok. Süre yetersiz kalıyor. Bazı şeylerin seyirciye bırakılmış olması klasiktir ama burda farklı bir şekilde seyircinin de dolduramayacağı boşluklar var.
Filmin kötü olduğunu düşünmesem de kesinlikle overrated olduğunu ve oscar en iyi film ödülünü alacağını( haketmesede ) düşünüyorum
7/10
Kemik Koleksiyoncusu filmine yorum yazdı:
Çok eskiden izlemiştim. Tadı halen damağımda. Hatırlamak istedim. Seven tarzı filmleri sevenler için harika
The Batman filmine yorum yazdı:
Nolan'ın Batmanından sonra kafamda yeni bir batman serisi nasıl olur diye çok düşündüm .Sonuçta çıta öyle bir yükselmişti ki ne olsa sırıtacak gibiydi. Bu eksende izledim ve filmde bazı eksiler ve artılar vardı. Ortaya çok da fena olmayan bir film çıkmış.
Oyunculuklardan başlayacak olursa Pattinson hiç de sırıtmamıs beğendim keza diğer oyunculalar da iyiler kötü sırıtan bir karakter yoktu. Sinematografi'yi çok beğendim gerçekten kaliteli bir iş çıkarmış yönetmen. Şehrin o karanlık ve kokuşmuş yapısını iyi oluşturduğunu düşünüyorum. Sherlock tadındaki hikayede bana diğer batman filmlerinden farklı geldi ve hoşuma gitti. Polisiye tarzı hoştu. Filmin ilk yarısı ne kadar harikaysa diğer yarısı da o kadar kötü olmuş. Ne zaman ki işin içine sığ romantizm girdi orada bir baydı beni.Filmin ise en beğendim tarafı müzikler oldu evet o nasıl güzel bir histi . Açıp açıp dinlerim . Film notu: 7,5/10
Drive My Car filmine yorum yazdı:
Uzun zamandır bu tarz bir sanat filmi izlemediğimi fark edip beyoğlu sinemasında bir bilet alıp gittim. filmin süresiyle ilgili olan eleştirilere katılıyorum. film izlerken genelde süre takıntım olmaz ama bu film için 3 saat uzun olmuş bazı sahneler gereksiz uzun . birde benim bu tarz filmlerden beklentim diyalogların çok güçlü olması ve izleyiciye geçmesi bu yönden biraz zayıf buldum. onun dışında beğendiğim bir film
The Matrix Resurrections filmine yorum yazdı:
Adamlar 99' da çıtayı öyle bir yere çıkartmışlar ki onu aşmak veya yanına yaklaşmak bile söz konusu olamamış. İddia ediyorum ki ilk filmin görsek efektleri bile bu filmden daha iyidir.
Her şeyi geçtim bizi matrix felsefesiyle buluşturan onlarca video izletip , makaleler okutan bu usta işi ekip , nasıl olurda böyle sığ bir film yapabilir. Hüzünlüyüm, kederliyim olmamış yapamamışlar.
Aksiyona doyuyorsunuz hatta bazen yoruluyorsunuz bile. Farkli çekim teknikleriyle de yenilik getirmişler. Müzikleri mekanlar ve atmosfer her zaman ki gibi müthiş.
Sinema da izlenmesi tavsiye edilir.