geri dönüşüm( plastik,şişe kağıt...vb) reklamları yaparak halkı bilinçlendiren ( Allah razı olsun) ama devletin kendisinin bunlar için her mahalleye çöp konteynerleri sağlamamasından nefret ediyorum.tamam halkı bilinçlendirdin eyvallah bari devamını da getir tam olsun.nereye atacaz bu çöpleri.
geçen sevgili eşim fıçı bira almış.öyle güzel ki şişesi insan atmaya kıyamaz.tek dikişte bitirdi güzelim şişeyi.geriye döndürsek ya onu.
ps: almanyada en az 30 yıl önce başladığını tahmin ettiğim( 20 yıl kesin) bu her mahallede plastik,şişe,kağıt için ayrı konteyner olayıını türkiyede başlatsa çok bu şey kaybederiz.çok bu pahalı bu konteynerlar!!
