en çok nefret ettiğim değil ama bugünlerde nefret ettiğim olabilir, arkadaşlar torrentlerde hep 720p diye yazan ama hiçbir zaman 720p olmayan filmler var. msl adam 720 p yazmış ama hemen torrentin içinde height: 536 yazıyor, yani utanmamış bir de doğrusunu yazmış. ben anlamıyorum niye 720p film bulamıyorum nedir 536p film çıkarmalarındaki amaç? 720 ile 536 arasında dağlar kadar fark var halbuki.. bu bana bir malın fiyatını 9 lira yazmayıp 8.99 lira yazmak gibi geliyor. nefret ediyorum sizin gibi torrent tracker'larından uploader'larından. hd filmin kalitesini sizden öğrenecek değiliz.
ahanda şu linkte 1080p olduğu iddia etmiş bir mal daha ;
http://someimage.com/xyswahvüstten ve alttan siyah bant olursa o film hd falan olmaz kardeşim ne 1080p'si yahu...