1.6

108 OY
PUAN VER
5

IMDb: 1.4 (72.255 OY)

KONUSU

Adnan Menderes’in idam haberiyle başlayan film Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğanın çocukluk dönemi ile belediye başkanlığına uzanan hayat hikayesi beyazperdeye yansıtıyor. Film Erdoğan’ın gençliğini de ele alarak onun gözünden bir dönem hikayesi anlatma hedefinde.

YORUM YAZ

SPOILER

POPÜLER YORUMLAR

YENİ YORUMLAR

Tüm Yorumlar

@daw

2 hafta önce

yönetmenin bir diğer filmi de "eşrefpaşalılar" . O filmde de reisin taa okyanus ötelerine selam yollayıp "gel bitsin bu hasret" dediği kişiyi anlatıyor :)

@ucharfli

2 hafta önce

Siyasetin oyalamacadan başka bir bok olmadığı gerçeği üzerinden yola çıkacak olursak,yorumlara da bakılınca yapımından gişesine her aşamada amacına fazlasıyla ulaşmış film.Herifin sıfatlarının en başında ’katil’ geliyor ama vatandaş diploma,vergi,demokrasi(?) falan peşinde.
Devletçilik :)

@surrealart

10 ay önce

1 / 10

Evet bir sosyopatın daha filmi çekilmiş. Harika.
J

@jila

2 yıl önce

Bir ruh hastasının korkunçlu filmi.Ve maalesef gerçeğine maruz kalanlar, biz, demokrasiye hasret kalan milyonlarız.
A

@aborikante

3 yıl önce

10 / 10

Ustanın hikayesinden sonra seyredince daha anlamlı oldu. Teşekkürler reis. İyi ki varsın, iyi ki başımızdasın. Sadece reisin hikayesi değil, ülkenin hikayesi, milletin hikayesi, mazlumların hikayesi şiirsel bir dille beyazperdeye aktarılmış.
H

@huzuvettin

1 yıl önce

yazdıklarına baktım, karantinaya aldıklarına baktım; yeterince biliyorum hakkında, buyur bir disliketa benden olsun

@poormf

4 yıl önce

1 / 10

Aslının ne olduğunu bildiğimiz için, ucuz bir propaganda filmi olan bu şeyi elbette izlemeyeceğiz ama izlemeden neden karantinaya alınmalı?!...

Ortalama yüzde elli destek alan birinden bahsediyoruz. Diğer yüzde ellide de hala O’na karşı bir küçümseme yok sayma var. O küçümseyici devekuşu tavrımız yüzünden bu kadar güçlenmediler mi aslında?! Keşke günah çıkarır gibi karantinaya almakla kurtulunabilseydi. Yok saymak değil ciddiye almak gerekliğinin ironik tepkiselliği başucunda oluşu...

@sinebiyat

4 yıl önce

1 / 10

Reis’imizin yaşam öyküsünü anlatan bu filmimside üniversite hayatı, diploma töreni, attan düşmesi gibi eksikler bulunduğunu belirtmek isterim. Benim gibi devlet memuruysanız eninde sonunda izleyeceğinizden emin olabilirsiniz. Neyse, göklerden gelen bir film vardır. Herkese iyi seyirler(!) ve sabır dilerim.

@tribal

4 yıl önce

Çok ironik....

Herşeyin en iyisini bizzzz biliriz diyip hiçbirşey bilmediğini zaman içerisinde kanıtlayan adam en iyisini bildiği oyunculuk ve sinemadan sınıfta kalmış. Vah vah.

Lütfen ’’daha güçlü bir Türkiye’’ için bu filmi yasaklayınız...

@tsunabi17

4 yıl önce

1 / 10

Çeken yönetmenin bile beğenmediği, galasına gitmediği filmi 1 kişi başucuna almış helal olsun.Film zevkini merak ediyorum.

@cruachan_erkan

2 hafta önce

Galasında keyif çayı dağıtmışlardır:)

@alosmanabi

4 yıl önce

filmle ilgili olumlu olan tek şey gişesinin sürünüyor olması.darısı ivedik olanın başına

@bluee

4 yıl önce

1 / 10

reha beyoğlu denen şahsiyet de role bir girmiş çıkamamış, galaya bile oynadığı karakterin takım elbise-saç-bıyık kombinini bozmadan gitmiş mübarek. buram buram tükrük kokuyor

@mahirzade

4 yıl önce

e madem derdiniz film değil, ben de bi not düşeyim. internet üzerinden kendinizi tatmin çabanız çok eğlenceli :D

bence buraya 50 yorum daha ekleyin, daha fazla karantinaya alın, belki istediğiniz olur :D
H

@huzuvettin

1 yıl önce

bu yazdıkların eleştirdiklerinden çok farklıymış gibi yazmışsın ya buraya, okuması emin ol senin aldığın eğlenceden daha çok oldu benim için.

@fthgzl79

4 yıl önce

1 / 10

Bir ilk de ben yapayım..Bir filmi izlemeden karantinaya alıyorum..10 üzerinden de 0,1 verdim..’’Bir şey anlamadım’’ diye de belirttim..

Sen şimdi neye evet dediğini bilmeden gider evete basarsan,bazı adamlar daçıkar,izlemediği filmi karantinaya alır işte..

Etki tepki..Sebep sonuç..Merovingian gibi oldum bende:)

@delahoya

4 yıl önce

Hic düşünmeden karantinaya alınası film. Mide bulantısı yapabilir dikkat...
SPOILER

Reis filmine Benzer Film ekliyorsun.

Arama Sonuçları

Reis filmini Kategorize ediyorsun.

Bu filmi aşağıdaki seçenekleri işaretleyerek kategorize edebilirsin.

Arama Sonuçları

Reis filmine Konu ekliyorsun.

Arama Sonuçları

FİLM İLE İLGİLİ İSTATİSTİKLER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL