... Devamı George Kuchar’in ilk 16 mm. çektiği renkli filmi; underground yaratıcılığın çekici ve melodramatik bir gövde gösterisi. Kuchar’ın 1950’lerin sonundan beri yaptığı yüzlerce filmin en popüleri olan bu 1966 yapımı düşük bütçeli kısa film; film yapma çabaları sırasında depresyon ve yalnızlık nöbetleriyle savaşan, kaybetmeye mahkum çekici bir yönetmenin (Kuchar) hikayesini anlatır. Şehvetli genç yıldızı (iştah kabartıcı bir Donna Kerness) duşta tutkuyla tanıdığında, Kuchar’ın kendine acıması ve yabancılaşması daha da derinleşir.
Hold Me While I’m Naked, George ve ikizi Mike’ın Bronx’ta çektikleri Hollywood destanlarının çoğu gibi, kaçınılmaz şekilde karşılaştırıldığı camp (bayağı, kaba, popüler [kitsch] öğelerin kasıtlı olarak abartılı bir biçimde kullanıldığı film türü) ve trash (ucuz, değersiz) Hollywood parodilerinin arasından sıyrılmasını sağlayan bir duygusal ciddiyet düzeyine ulaşır. Film, bunu büyük oranda Kuchar’ın teknik ve yaratıcı becerilerine borçlu: Şaşırtıcı adı ve yapım tasarımı, tuhaf ve sade kamera açılarının yaratıcı çekimleri, Hollywood filmlerinin göz alıcı kaygıları ve duygusal aşırılıklarını mahalle arkadaşlarının sıradan gerçeklerine ve insani boyutlarına uyarlama konusundaki doymak bilmez yeteneği. Kuchar becerikliliğinin renkli bir örneği olan Hold Me While I’m Naked, birçok izleyiciyi ve özellikle John Waters’i kendi görkemli beyazperde destanları için arkadaşlarını seferber etmeye teşvik etti.