Gece

(2014)

Film 1 Saat 45 Dk. Dram Türkiye 14 Kasım 2014

5.1

25 OY
PUAN VER
5

IMDb: 5.2 (759 OY)

KONUSU
Paramparça bir ailenin kaderinden nasibini almış evin büyük kızı Süsen Çevresindeki her erkeği etkileyecek bir güzelliğe sahip Süsenin, onunla aynı pavyonda çalışan kocası Yusuf ile çıkmaza girmiş bir evliliği vardır. Evlenip kendi yuvasını kurmak için ailesine karşı çıkmayı göze alır. Fakat istediğ ... Devamı
Paramparça bir ailenin kaderinden nasibini almış evin büyük kızı Süsen Çevresindeki her erkeği etkileyecek bir güzelliğe sahip Süsenin, onunla aynı pavyonda çalışan kocası Yusuf ile çıkmaza girmiş bir evliliği vardır. Evlenip kendi yuvasını kurmak için ailesine karşı çıkmayı göze alır. Fakat istediği hayatı kurmak hiç kolay değildir. Çünkü hayat bazıları için hep ters gider.

YORUM YAZ

SPOILER

YENİ YORUMLAR

Tüm Yorumlar

@poormf

1 hafta önce

6.5 / 10

Yaşanmışlıklardan gerçek kesit ancak neden sorularına yanıt verme gereği hiç duyulmamış. Yani derinleşilmemiş... 65/100

@naksidil

1 ay önce

Talihim yok bahtım kara
Böyle hayat batsın yere... Oyuncular iyi güzel de senaryo olmamış oturmamış.

@fruit_fly

5 ay önce

pavyon kültürüne her zaman ilgim olmuştur çünkü doğadakiyle paralel verilen bi hayat mücadelesi var orada. bu filmde bir yalamış geçmiş o hayatları.kiminin aksine ben nurgül yeşilçayın da (ki belli karakterlerin oyuncusu gibi geliyor) ilyas salmanın da oyunculuğunu beğendim mert bile iyiydi işte bazı filmleri oyuncular kurtarıyor

@jeverans

6 yıl önce

5.5 / 10

Erden Kıral iki hikayeyi bir filmde anlatayım derken hiçbir şey anlatamamış.

@unutkanimhotep

6 yıl önce

Eleştirinin bile eleştirileceği kadar kötü bir film.Zorlama bir ana senaryo.Keza ayrıntılar bir o kadar gereksiz,sığ.Oyunculara gelince İlyas Salman gerçekten çok çok kötüydü.Gerçi kendisinin gençlik hallerini de hiç sevmem.Ama özellikle bu filmde çok bayağı ve gıcık geldi.Nurgül Yeşilçay’ın oyunculuğu hakkında zaten denilecek bir şey yok.Berbat.. Bir tek Mert Fırat oynadığı karakteri gerçekten iyi yansıtmış.Onun dışında Nur Sürer’in filmde olması çok gereksizdi.Gerçekten Türk sineması açısından en kötü filmlerden biridir.Herhangi sinema ile ilgili birisi bundan kat kat güzel bir iş çıkarabilirdi.

@cozyapiciel

6 yıl önce

5.4 / 10

içinde açlık grevi, dağa çıkan abi, pavyonda çalışan kadın falan geçiyo. toplumsal muhalefetin ve istanbul geceleri temalı dizilerin yükseldiği bi dönemden geçerken kotarırız diye düşünmüşler heralde bu sıraladığım öğelerle. bi de muhalif, yakışıklı, güzel oyuncular bulalım, senaryoyu da bi kitaptan halledelim hem belirli bi izleyici kitlesi olur aydın, muhalif filan, hem film kendinden söz ettirir, eee bu kadar malzeme içindeyken de bir sanat filmi olmuş olur zihniyetiyle çekilmemiştir umarım.

kurgu berbat, politik bişeyler göstermeye çalışıyo görünüp hiç açıklamaya çalışmayan, nur sürer’in diz üstü eteği, istanbul aksanı ve donuk yüzüyle acılı kürt annesi olmayı zerre beceremediği film.

iyi yanları yok mu, var bence. mert fırat rolünün hakkını vermiş, ilyas salman karakterine cuk oturmuş, vildan atasever’den yine iyi bir oyunculuk. bikaç da sahne var işte vurucu falan.
SPOILER

Gece filmine Benzer Film ekliyorsun.

Arama Sonuçları

Gece filmini Kategorize ediyorsun.

Bu filmi aşağıdaki seçenekleri işaretleyerek kategorize edebilirsin.

Arama Sonuçları

Gece filmine Konu ekliyorsun.

Arama Sonuçları

FİLM İLE İLGİLİ İSTATİSTİKLER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL