Birkaç Dolar İçin

(1965)

Per qualche dollaro in più a.k.a For a Few Dollars More

Film 2 Saat 12 Dk. Vahşi Batı İtalya, ispanya 21 Ekim 1968

7.8

214 OY
PUAN VER
5

IMDb: 8.2 (235.367 OY)

KONUSU
Indio adındaki bir kanun kaçağını yakalamak için, iki kelle avcısı işbirliği yaparlar. Monco’nun kazanacağı para dışında dert ettiği bir şey yoktur. Ancak Mortimer’in kimsenin bilmediği bir sırrı vardır ve hesaplaşmak için büyük günün gelmesini beklemektedir. İki adamı da durduracak bir şey yoktur v ... Devamı
Indio adındaki bir kanun kaçağını yakalamak için, iki kelle avcısı işbirliği yaparlar. Monco’nun kazanacağı para dışında dert ettiği bir şey yoktur. Ancak Mortimer’in kimsenin bilmediği bir sırrı vardır ve hesaplaşmak için büyük günün gelmesini beklemektedir. İki adamı da durduracak bir şey yoktur ve önlerine çıkan her şeyi yok etmeye hazırdırlar.

Sert erkeklerin, hızla kılıfından çıkan silahların ve Hollywood’un birtakım ahlaki gerekçeleriyle ortaya çıkardığı western mitine inat eğlencelik şiddetin sahne aldığı "For A Frew Dollars More" türün meraklıları için bulunmaz fırsat.
Lee Van Cleef

Col. Dougl...

Mara Krupp

Mary - Hot...

Luigi Pistilli

Groggy, Me...

Klaus Kinski

Juan Wild ...

Joseph Egger

Old Prophet

Panos Papadopulos

Sancho Per...

YORUM YAZ

SPOILER

POPÜLER YORUMLAR

YENİ YORUMLAR

Tüm Yorumlar

@fbsarp

5 ay önce

10 / 10

Sergio Leone üçlemesinde en sevdiğim yapıttır. Tabi iki filmin yeri de başkadır ama şöyle diyeyim ben bu film benim için genel olarak gelmiş geçmiş en muhteşem filmdir. Bu filmin yerini ayrı tutarım. Yani film için çok şey yazmaya gerek yok duygularımı kafi derecede belirttiğime inanıyorum. Sonuç olarak hala izlemeyenler varsa şiddetle tavsiye eder şimdiden iyi seyirler dilerim zira bu film kesinlikle kaçmaz arkadaşlar.
P

@pato

8 yıl önce

müziği efsanedir

@kaede

9 yıl önce

sırf melodisiyle bile insanın gözlerini yaşartabilir. yanlış bilmiyorsam en iyi intikam filmleri arasındadır...bahsettiğim o melodi:(dinlemeden ölmeyin yazık edersiniz) http://www.youtube.com/watch?v=9acn5nG0IWg

@basribabam

9 yıl önce

8.8 / 10

...Gerilimi de, heyecanı da, müzikleri de, komedi unsuru da yerli yerinde kullanılmış; karizmatik oyuncularıyla, senaryosuyla muhteşem bir kovboy filmi. Dört dörtlük birwestern klasiğiki;ancak bu kadar olur.

Tekrar tekrar izlenecek bir başucu filmi. 8,8/10

@raphalleon

9 yıl önce

8.8 / 10

"Sergio bu işi biliyor abi" demekten başka birşey söyleyemiyorum.Lee Van'ın performansına hayran kaldım.The Good The Bad The Ugly'de Eli Wallach faktörü ön plandaydı (tabii Clint Eastwood'dan sonra) , bu filmde de Lee Van faktörü "ben buradayım!!" haykırışlarını suratımıza suratımıza vuruyor.Western filmlerinin en baba filmlerinden birisidir ve izlemeyenlerin çok şey kaybediyor olduklarını hatırlatmak.Türk sinemasındaki bazı filmlerde dahi çalan meşhur Western şarkısının kaynağı buradadır,fazla uzaklaşıp aramayın dostlar. :)

Fazla söze ne hacet,iddialı bi yorumdan uzak duruyorum çünkü başlarsam kelimeler ardı ardına gelecek ve en az 100 satır olumlu yorum yazacağım.En iyisimi ben susayım,izlemeyen arkadaşlar da izlesin. :)

Saygılar..

@yorgun_nihilist

11 yıl önce

8.9 / 10

leziz bir film,serinin herhangi bir filmini izleyenin diğer filmleri izlemeden durabileceğini pek zannetmiyorum o yüzden müzikleriyle,oyunculuklarıyla sizi çölde yolculuğa çıkaran bu filmi izlemeden geçmeyin.

@paradigma

12 yıl önce

8 / 10

Efsane müziklerini de unutmamalı. Ünlü cep melodisi :)
A

@answers

13 yıl önce

The Good, The Bad and The Ugly\' den önce efsanevi Lee Van Cleef ve Clint Eastwood ikilisini düşman olarak değilde partner olarak biraraya getiren, seyir zevki ve oyunculuklar bakımından çok çok iyi, western seven - sevmeyen herkesin beğeniyle izleyeceği mükemmel bir klasik. Sadece Lee Van Cleef için bile izlenebilir. Devamında The Good, The Bad and The Ugly izlenmeli kesinlikle.
SPOILER

Birkaç Dolar İçin filmine Benzer Film ekliyorsun.

Arama Sonuçları

Birkaç Dolar İçin filmini Kategorize ediyorsun.

Bu filmi aşağıdaki seçenekleri işaretleyerek kategorize edebilirsin.

Arama Sonuçları

Birkaç Dolar İçin filmine Konu ekliyorsun.

Arama Sonuçları

FİLM İLE İLGİLİ İSTATİSTİKLER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL