... Devamı Meydan, geçen sene Ukraynada meydana gelen devrimin hazırlanışını gözler önüne seriyor. Önce 500 bin kişinin katıldığı barışçıl gösterilere sonra da polisle olan çatışmalara uzanarak, sokaklara sıçrayan isyanın gelişimini, kalp atışlarını ve şekillenişini büyük Meydanın etrafından izliyoruz. Birçok ayaklanma filminin görüntüyü kaydederken el kameralarını, akıllı telefonların mobilliğini tercih ettiği günümüz görüntü dünyasında, Meydan akıntının karşısında yer alarak oldukça minimal, hareketten kaçınan uzun planlarla hemen kendine ayrıksı bir yer ediniyor. Loznitsanın yaklaşımı başta alışılmadık gelse de film ilerledikçe duygusal gücünü bu estetik tercihten alıyor. Meydan bu nedenle bir devrimin sadece sosyolojik ve politik arkaplanını ortaya çıkarmakla kalmıyor, aynı zamanda bir devrimin gerçekleşme sürecinin soluksuz izlenen bir portresine dönüşüyor.