Herkesin Keyfi Yerinde

(1990)

Everybody's Fine a.k.a Stanno tutti bene

Film 1 Saat 58 Dk. Dram İtalya, Fransa 29 Mart 1991

7.9

20 OY
PUAN VER
5

Imdb: 7.7 (4.431 OY)

KONUSU

Taşrada yaşayan, bütün çocukları kendisini terketmiş yaşlı adam yıllar sonra onları teker teker ziyaret eder. Bu arada hicbir şeyin göründüğü kadar iyi gitmediğini anlayacaktır.

YORUM YAZ

SPOILER

YENİ YORUMLAR

Tüm Yorumlar

@kuzgunadam

4 yıl önce

8 / 10

Yönetmenin her filmi başka güzel

@duendevs

10 yıl önce

--spoiler--

Şeker tadında bir film. Marcello Mastroianni'nin güzel oyunculuğunu görmek bile yetecektir size film boyunca. En baştaki ''Neden mi mutluyum'', ''Portakal çiçeğinnin kokusunu alabiliyorum çünkü.'' diye eşiyle konuşmasıyla başlar bu nadide film. Aslında çok sevdiklerimizin öldüğüne inanmak istememeyi, onların hep yanımızdaymış gibi hissedebilmeyi de gösteriyor bize. Sıcacık, yeri geldiğinde hüzünlü, her bir karesi fotoğraf güzelliğinde.Marcello Mastroianni'nin yaşlı kadının elini öptükten sonra, eşine ''merak etme, aldatmıyorum seni'' demesi de ayrı bir tatlıydı. Geç kalmadan izlemenizi tavsiye ediyorum.
Z

@zbzvadie_glalon

13 yıl önce

7.5 / 10

toptan spoiler!! "bilmemek bilmekten iyidir" demişti asaf, gene hatırladım bu filmle. iyi tabi ya bilip de ne yapacaksın. uzaktan her şey güzel görünüyor ne diye yakından bakmaya gidersin ki. yakına gittikçe matlaşacak ve sonunda kararacak. hayatın "plastik tadı"nı dilde hissettirir bu film. 2 boyutlu. ama ikinci boyut tam bir leff ü neşr özelliğinde değil, sürekli değil. filmdeki babanın çocukları, uzaktan hayal edildiği gibi güzel değildir ve film babanın bu durumla yüzleşmesi üzerine kurulmuştur. çocuklar babamız bizi bu halde bilmesin diye bir rol üstlenmişlerdir ve babadan kaçarlar. üstlendikleri rol nerdeyse kişiliklerine de bürünmüştür ve sonunda babayı da fotoğrafa bakıp "evet bunlar sanat çalışması yapan öğrencilerim" demeye zorlar. 90lı yılların ve yeni toplum düzeninin arefesinde bazı tedirginlikler de görülür. tv ve çamaşır makinesi bağımlısı çocuk 90larda doğan tüm nesillerin prototipidir. plastik tadı veren yiyecekler, yap
... Devamı
toptan spoiler!! "bilmemek bilmekten iyidir" demişti asaf, gene hatırladım bu filmle. iyi tabi ya bilip de ne yapacaksın. uzaktan her şey güzel görünüyor ne diye yakından bakmaya gidersin ki. yakına gittikçe matlaşacak ve sonunda kararacak. hayatın "plastik tadı"nı dilde hissettirir bu film. 2 boyutlu. ama ikinci boyut tam bir leff ü neşr özelliğinde değil, sürekli değil. filmdeki babanın çocukları, uzaktan hayal edildiği gibi güzel değildir ve film babanın bu durumla yüzleşmesi üzerine kurulmuştur. çocuklar babamız bizi bu halde bilmesin diye bir rol üstlenmişlerdir ve babadan kaçarlar. üstlendikleri rol nerdeyse kişiliklerine de bürünmüştür ve sonunda babayı da fotoğrafa bakıp "evet bunlar sanat çalışması yapan öğrencilerim" demeye zorlar. 90lı yılların ve yeni toplum düzeninin arefesinde bazı tedirginlikler de görülür. tv ve çamaşır makinesi bağımlısı çocuk 90larda doğan tüm nesillerin prototipidir. plastik tadı veren yiyecekler, yapay ateşböcekleri, yapay köpükler, yapay gülüşler, yapay gerçeklikler. yapay hammadde; "şarap üzümden de yapılır, hem daha da güzel olur." donan insanlar. kanımca sonraları roy andersson'u da etkilemiş bu donmuş insanlık sahneleri. bir de tornatore sahildeki kara balon ve at sahnesiyle tarkovsky'nin andrei rublev'ine gönderme yapar.http://pixhost.me/avaxhome/cd/fa/0014facd_medium.png
SPOILER

Herkesin Keyfi Yerinde filmine Benzer Film ekliyorsun.

Arama Sonuçları

Herkesin Keyfi Yerinde filmini Kategorize ediyorsun.

Bu filmi aşağıdaki seçenekleri işaretleyerek kategorize edebilirsin.

Arama Sonuçları

Herkesin Keyfi Yerinde filmine Konu ekliyorsun.

Arama Sonuçları

FİLM İLE İLGİLİ İSTATİSTİKLER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL