Barbara Hammer, ödüllü belgeseli Nitratlı Öpücüklerin bir post-postmodern devamı niteliğindeki bu çalışmasında kendisini mercek altına alıyor. Lezbiyen otobiyografi sınırlı bir tür olduğundan Hammer, eleştirel genel kültür çalışmalarından yola çıkarak ironi yüklü bir otoriter ses tonu kullanıyor. Sa
... Devamı Barbara Hammer, ödüllü belgeseli Nitratlı Öpücüklerin bir post-postmodern devamı niteliğindeki bu çalışmasında kendisini mercek altına alıyor. Lezbiyen otobiyografi sınırlı bir tür olduğundan Hammer, eleştirel genel kültür çalışmalarından yola çıkarak ironi yüklü bir otoriter ses tonu kullanıyor. San Francisco Devlet Üniversitesi fakülte grevlerinin, Kara Panter Parti mitinglerinin ve ilk Kadın Müzik Festivalleri ile cinsel ve aile içi şiddet karşıtı Take Back the Night yürüyüşünden arşiv çekimleri içeriğe zenginlik katıyor. Hammer genç kuşağı onlardan önceki zamanları gözlerinde canlandırmaya teşvik ediyor.