5.5

1 OY
PUAN VER
5

IMDb: 7.8 (1.429 OY)

YORUM YAZ

SPOILER

YENİ YORUMLAR

Tüm Yorumlar

@darkpassenger

1 yıl önce

5.5 / 10

Normalde izleyeceğim şeyleri enine boyuna inceler, araştırır ona göre vakit ayırırım.Dolayısıyla eğer zorla falan izletilmediyse öyle çok berbat diyeceğim şeyleri izlemem zaten, zira o kanıya daha izlemeden varabilmişimdir. Bu sefer yanıldım. Her şey olumlu görünüyordu aslında ama 7 bölüm dayanabildim. Herkesin nasıl bu kadar övebildiğine hayret etmekteyim. Özellikle seinen etiketiyle(küfür ve kan dışında yetişkinlere hitap eden bir yanı yok) sunulan bir yapımda bu kadar anlamsızlık beklemiyordum. Fazlasıyla klişe, hiçbir alt-metni yok, her şey öylesine oluyormuş gibi açıklanmadan geçiliyor, karakter derinliği yok, çizimler(zaten bu yeni 3 boyutlu çizimlere ayarım) hareketli neslelerde fazla donuk ve yapay, sabitlerde ise detaylar iyi gibiydi. Çok fazla mantıksızlık var ve bu mantıksızlığı, kurgusal bir mantık ile gidermeye dahi çalışmamışlar. Yani fantastik bir şey üretirsiniz, bu ürettiğiniz şeye kendi sınırları içerisinde kurallar koyarsınız ve kimse bunun gerçekçiliğini tartışmaz.
... Devamı
Normalde izleyeceğim şeyleri enine boyuna inceler, araştırır ona göre vakit ayırırım.Dolayısıyla eğer zorla falan izletilmediyse öyle çok berbat diyeceğim şeyleri izlemem zaten, zira o kanıya daha izlemeden varabilmişimdir. Bu sefer yanıldım. Her şey olumlu görünüyordu aslında ama 7 bölüm dayanabildim. Herkesin nasıl bu kadar övebildiğine hayret etmekteyim. Özellikle seinen etiketiyle(küfür ve kan dışında yetişkinlere hitap eden bir yanı yok) sunulan bir yapımda bu kadar anlamsızlık beklemiyordum. Fazlasıyla klişe, hiçbir alt-metni yok, her şey öylesine oluyormuş gibi açıklanmadan geçiliyor, karakter derinliği yok, çizimler(zaten bu yeni 3 boyutlu çizimlere ayarım) hareketli neslelerde fazla donuk ve yapay, sabitlerde ise detaylar iyi gibiydi. Çok fazla mantıksızlık var ve bu mantıksızlığı, kurgusal bir mantık ile gidermeye dahi çalışmamışlar. Yani fantastik bir şey üretirsiniz, bu ürettiğiniz şeye kendi sınırları içerisinde kurallar koyarsınız ve kimse bunun gerçekçiliğini tartışmaz. Kimsenin neden hobbitlerin ayakları çok büyük dediğini hatırlamıyorum, o özellikler o kurgunun içerisindeki mantık ile açıklanmıştır. Burada öyle bir şey olmadığı gibi, ilerleyen bölümlerde saçmalıklar üzerine saçmalıklar gördüm ve bitirmek için bile dayanamadım.
SPOILER

Inuyashiki dizisine Benzer Dizi ekliyorsun.

Arama Sonuçları

Inuyashiki dizisini Kategorize ediyorsun.

Bu diziyi aşağıdaki seçenekleri işaretleyerek kategorize edebilirsin.

Arama Sonuçları

Inuyashiki dizisine Konu ekliyorsun.

Arama Sonuçları

DİZİ İLE İLGİLİ İSTATİSTİKLER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
ŞİFREMİ UNUTTUM
ÜYE OL