S
14 yıl önce
Git Başımdan! filmine yorum yazdı:
Oyunculuklar harikaydı ama beni gülmekten öldürmedi. Benim gibi aksilikliklere, ters giden işlere gülmek yerine sinir olan biriyseniz sizin de çok eğleneceğinizi sanmıyorum.